2020. október 15., csütörtök

Ma úgy volt, hogy este meglátogat minket Barni unokatesója, kaját akart hozni nekünk (nagyon jól főz), de aztán lemondta. Majd remélem, olyankor jön, amikor jobban ki leszünk fogyva élelmiszerből. Továbbra is keresi a nagy Ő-t, meg szerintem önmagát is most, hogy jobban megismertem, tisztábban látom, hogy ő sem egyszerű eset. Most megint volt egy lány, aki pár hónapig ígéretesnek tűnt, mindenki nagyon lelkesedett, aztán most eltűnt, nem tudom, mi lett vele. Továbbra sem könnyű ez a társkeresős világ. Most B öccse is ebben van, maradjunk abban, hogy egy darabig igyekeztem követni, hogy ki kicsoda, de egy ponton elvesztettem a fonalat, meg hogy mi is a cél. 

Ma nagyon jó napunk volt, szuper hangulata volt a kismacinak, aludt is kicsit, meg elvillamosoztunk a Mammutba kávét és BB krémet venni nekem, majd megmutatom, milyet, többen is ajánlották, és tényleg nagyon bejön. Annyi kedvességet kapok a hordozóból kikandikáló pofija miatt, sokan ránkmosolyognak, meg nagyon jólesik, mikor bemegyek valahova, és vagy úgy köszönnek, hogy sziasztok, vagy őt is üdvözlik külön.  

Barni hazaért 7 előtt, egy fél órát babázott, Dani annyira tud neki örülni, nagyon cukik együtt. Megfürdettük, ettünk, majd megpróbáltam elaltatni a babát a kanapén, ami annyira jól sikerült, hogy mindhárman, egy halomban elaludtunk. Fú, annyira utálom ezt, mikor még fel kell kelni lemosni a sminket, fogat mosni, életet verni Barniba (ő a kanapén elalvás világbajnoka amúgy), ki kellett teregetni, mert jó ötletnek tűnt berakni a cuccait a mosógépbe, mikor hazaért - mindezt vert seregként. Aztán persze mire mindent megcsináltunk, kivertem a szememből az álmot.

Holnap délelőtt átviszem Danit a Nagymamához, a héten már harmadszor, mindig két órára. Hétfőn kitakarítottam míg nála volt, szerdán bevásároltam és főztem, holnap pedig tornázni fogok, mert mostanra egyértelműen látom, hogy muszáj megmozdulni ahhoz, hogy kicsit formálódjak, és jobban érezzem magam a bőrömben. Most, hogy ezt ide leírtam, már nem tántoríthat el semmi (haha).

3 megjegyzés:

  1. Menjetek piacra, a babakocsis időkben mi mindig gyönyörű szőlőfürtöket kaptunk az árusoktól 😃

    VálaszTörlés
  2. Írj majd a krémről mindenképp, én már tök sok dolgot vettem/próbáltam az ajánlásod alapján :)
    Például a Ziajas cupuacu bőrradírt, és láttad, hogy már dm-ben kapható tusfürdőként? Az illata szinte ugyan olyan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. holnap írok róla! igen, láttam, bár azt nem szoktam venni, de maga a bőrradír is szokott a dm-ben lenni!

      Törlés