2021. február 7., vasárnap

i like you, Sunday

Az előző két éjszakát végigaludta Dani, ráadásul ma éjjel valami nagyon jót álmodtam, nyár volt, utaztam és gyönyörű helyeken jártam, úgyhogy egészen kipihenten, és nagyon jó érzéssel ébredtem reggel, mintha tényleg valami csodás utazásról tértem volna haza. Máskor is volt már ilyen, hogy szinte emlékeim maradtak egy kellemes álom után, szeretem ezt. Barni elvitte délelőtt sétálni Danit egy barátjával. Tudtam, hogy aludni fog, és legalább két órám lesz magamra, így nagy terveim voltak, de végül csak lezuhanyoztam, felöltöztem, nekiálltam előkészíteni az ebédet, és egy ponton azon kaptam magam, hogy jégtelenítem a mélyhűtőt. Dani még akkor is aludt, mikor hazaértek, gyorsan elkészültem az ebéddel, ami egy teljesen minimál mézes-szójaszósz csirke volt salátával, kb az utolsó percben találtam ki. 

Ebéd után befutott Barni legjobb barátja, akit imádok. Ő is és a felesége is eléggé, már-már ezotériába-hajlóan hippik, imádom a világhoz való hozzáállásukat, a tisztaságukat, az őszinteségüket, a lánytól nagyon-nagyon sok megerősítést kaptam, mikor Dani nagyon kicsi volt. Nagyon szerettem, hogy nem tanácsokat ad úton-útfélen, hanem mindig pozitív visszajelzéseket adott, hogy teljesen jogos, amit érzek, vagy ahogy vagyok, szuper anyuka vagyok, a legjobb, aki Daninak kell, és szuperjól csinálok mindent. Ez olyan friss levegő volt a tanácshalmok mellett, komolyan. Csináltak egy vállalkozást, Ghánából hoznak anyagokat (úgy, hogy a srác volt kint többször, és ő maga válogatja ki őket), rávarrják pulcsikra, pólókra, felsőkre, nadrágokra. Igyekeznek nagyon természetközelien, fenntarthatóan és emberien csinálni ezt az egészet. Ez a lány a kisbabája mellett futtatta fel ezt a vállalkozást, nagyon sok energiát fektetett bele. Nekem nagyon tetszik, amit csinálnak, és drukkolok nekik ezerrel, EZEK ők, ha valaki esetleg kíváncsi rájuk. 

A srácok Danival együtt elmentek sütiért a Dolcissimába, ahol nutella-napok vannak, és vaníliával, nutellával, fehércsokival és tejszínhabbal töltött puffancsokat hoztak, úristen, nagyon finomak. Dani annyira cuki és kedves volt Andrissal, nagyon szeretem őt így más szemén keresztül látni, kicsit mint mikor a szeretett városodat megmutatod valakinek, aki nem ismeri, és így még sokkal szebbnek látod. Aztán aludtunk kicsit Danival... Azért ez a vasárnap egészen sokat hozott a hétvége színvonalán. 

1 megjegyzés: