2021. február 6., szombat

weekend

Ma történtek jó dolgok is, meg nem olyan jók, de le kellett vonnom a tanulságot, hogy hétvégén sokszor nyűgös és rosszkedvű vagyok. Szerintem ez azért van, mert óriási elvárásokkal megyek neki a hétvégének, mert ugye végre együtt vagyunk, és mindenfélét csinálunk majd, amiből én kimaradok hétközben, de aztán végül is ugyanúgy hajnalban kelünk, én ugyanúgy kialvatlan vagyok, a babát ugyanúgy etetni, pelenkázni, szoptatni meg szórakoztatni kell stb. Van egy csomó tennivalónk, ami nem fun, hanem bevásárlás, családlátogatás, ügyintézés, mosás stb ami csomó időt elvesz. És a nap végén nem azt érzem, hogy juuuj pihentető és fun hétvége, dejóó, hanem megint robot volt, dolgok intézése és fáradtságérzet. Ja, és persze ugyanúgy elalszunk este 9-kor, mint hétköznap. Mondjuk legalább együtt vagyunk, az tényleg nagyon jó. Ja, és tegnap este rendeltünk kaját a Kis Parázsból, ahol ugye az első (tinder) randink volt anno, és csodálatosan finom volt minden, most is összefut a számban a nyál.

Ma reggel Dani volt két órát Barni anyukájánál, mi meg addig dolgokat intéztünk, és én beszaladtam az egyik üzletbe kényelmes gatyát nézni magamnak. És találtam is két boyfriend-szabásút, amit nagyon szeretek, meg is vettem, de közben a próbafülkében majdnem elsírtam magam amiatt, amit a tükörben láttam. Utána az autóban toltam is emiatt egy könnyed hisztit Barninak, de igazából tudom, hogy helyettem senki nem fog időt találni arra, hogy elkezdjek mozogni. Nekem nem a kilóimmal van baj, azok rendben vannak, egyszerűen vissza kellene szednem mindazt az izmot, tónust és feszességet, amit 2020 februárja óta elvesztettem - ekkor voltam ugyanis utoljára edzőteremben. A csontkovács is a lelkemre kötötte, hogy találjak időt magamra, de én, mint gondolom minden anyuka, akkor is bevásárolok meg takarítok, ha a gyerekre 2 órán keresztül más vigyáz. Mondjuk ha nyitva lennének az edzőtermek, akkor eskü oda mennék ilyenkor legalább hetente kétszer, nem a hüvösvölgyi lidlibe.

Voltunk Vácon is, elkezdtük mutogatni a házat az érdeklődőknek. Előtte megnézettük egy ismerős ingatlanossal, aki segített belőni az árat, meg mondott pár praktikát, de végül úgy döntöttünk, hogy megpróbáljuk eladni mi. Jók lettek a fotók, és bár sajnálom, hogy nem nyáron fotóztuk, nem próbáltuk meg szebbnek, vagy jobbnak bemutatni, mint amilyen, és ez látszott a nézelődők lelkesedésén is, azt kapták, amire a képek és a leírás alapján számítottak. Nagyon izgi egyébként, látok rá esélyt, hogy gyorsan el fog menni, és már most van kedvenc jelentkezőnk, akinek nagyon drukkolunk. Ami nagyon vicces, hogy kaptam egy levelet egy pasitól, hogy nagyon tetszik neki a ház, pont itt/ilyet szeretne, és minden olyan, mint amire neki szüksége lenne, kivéve az ára, szerinte annak úgy 20%-kal kevesebbnek kellene lennie, és ha ennyivel lejjebb visszük, akkor mindenképp írjak már neki. Megírtam neki, hogy ez esetben mindenképp jelentkezem nála. Annyira fura nekem, hogy megreklamálja egy 3 napja a piacon lévő ingatlan árát, és győzköd, amikor nyilván azért nyomul ő is, mert nagyon kellene neki.

18 megjegyzés:

  1. A hétvége, no igen. Eleinte én is annyira vártam, aztán igen, kiderült, hogy ugyanaz, mint a hétköznap:-) Aztán elkezdtem utálni, hisz végülis ugyanaz plusz férj, aki egyrészt nyilván szeretne pihenni (hahaha, bár nyilván 5 év alatt már rájött, hogy totál esélytelen, de ugye a vágy még benne van), másrészt elintézni a klasszik hétvégi dolgokat (mittudomén fűnyírás, kazántakarítás, ezaz szerelés akármi), harmadrészt a gyerekek totál arra készülnek, hogy de hát apa otthon van, így teljes 2 nap csak velük játszik. Meg akkor még férjen bele program meg anyós meg barátok meg akármi. Full feszültség. És akkor most még istenes, hisz mivel még itthonanya vagyok, hétköznap letudom a házimunkát, nem marad hétvégére, de amikor újra munka, akkor még ez is.
    Most már megszoktam, hogy ilyen nem igazán jók a hétvégék, de tudom, hogy jön a hétfő, a hétköznap, az majd szellősebb, lazább nekem.

    VálaszTörlés
  2. Ez azért jobb lesz ám. :) (Bár van az a vicc, hogy hurrá, péntek! Ja, anyuka vagyok.)
    Én pl. hétvégente nagyot alszom, mivel már senki nem akar felkelteni csak azért, mert ő felkelt. :) Mindenki képes magának reggelit csinálni, a kicsinek elő szoktam készíteni, meg ruhát is, de így megoldja ő is. Ő kapott egy kis zseblámpát is, mert amúgy kicsit félt lemenni a fenti szintről, de ez így most szintén nem gond. Szóval ez már tök jó, hogy aludni tudok. És most már abból sem csinálnak nagy ügyet, ha mondjuk 12.00 helyett 12.50-re lesz kész az ebéd, szóval azért hétvégén minden kicsit lazább akkor is, ha van dolog (rengeteget mosok, és rengeteget főzök, és rengeteget tanulok velük).
    Ami meg jó neked, hogy nagy és szerető családod van, Dani unokatesói olyan nagyok már, hogy mire kinő ebből a baba korszakból akár már ők is tudnak rá figyelni, meg nagyszülők, nagybácsik, tudtok majd csinálni teljesen szabad programokat, amikor nem vásárlás meg ügyintézés van (mondtam, legjobb elutazni, akkor nincs erre ingerencia). De ez muszáj. Én úgy látom, hogy tényleg csak azoknak sikerül valamennyire megmaradniuk szeretőknek is a gyerek mellett, akik minden körülmények között csinálnak maguknak kettesben programot. És nem szökőévente, hanem gyakran. Pl. minden péntek este, plusz minden hónapban egy hétvége stb.
    A testtel meg szerintem meg kell barátkozni, ennek egy részt szerintem a terhesség, szülés, gyerekezéssel lecsökkent idő, a másik része, hogy öregszünk.
    Nem tudom te hogyan kezeled azt, hogy Barni fiatalabb nálad, én alapvetően jól, de néha azért vannak bekattanásaim, hogy meddig kezelem ezt jól majd. :)

    VálaszTörlés
  3. tudom, hogy jobb lesz, könnyebb lesz, más lesz, csak most ilyen. és én nem szeretnék megbarátkozni ezzel a testtel semmiképp :D nyilván elfogadom, hogy van változás, én nem a terhesség nyomait siratom, hanem a mozgáshiányos életmódét.

    VálaszTörlés
  4. az érdekes vevőjelöltetekről jutott eszembe egy sztori a marketplace-ről, mikor a vásárló megkérdezte, hogy mennyit engedne az eladó az ár FELÉBŐL... ezt azóta is emlegetem :D
    erre fel kell készülni, hogy ha eladni akarunk vmit, akkor megtalálnak ám a fura figurák is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fuigen,nekem is volt olyan, hogy 15-ért árultam valamit, és azt mondta egy pasi, hogy 8-ért elviszi. a marketplace-en mindig mindenki alkudni akar, pedig eskü, feleannyiért rakom ki, mint amennyiért a boltban árulják, de akkor is, és ilyen 200 forintokon megy a huzavona. egyébként egy darabig belementem ilyen játszmákba, vagy hát játszmák nélkül engedtem az árból jófejségből, de már megfogadtam, hogy megmondom, hogy bocs, ennyibe kerül.

      Törlés
  5. Ja. Még valami. :) Nem írtam a blogban, de hosszas dilemmázás, és némi szerencse (mire eldöntöttem pont elfogyott, aztán mégis lett újra) utána megvettem a futógépet, és heti háromszor 5 km-t pont be bírok nyomorítani az időmbe, bár néha úgy, hogy a nagylányom segít megfürdetni a kicsit, hogy be tudjam fejezni. Szerintem életem legjobb döntése volt. Ehhez nem kell elmenni otthonról, és kb. 35 perc. Persze néha pont jó lenne elmenni otthonról, de nekem ez még megoldhatatlan.

    VálaszTörlés
  6. Az ingatlanpiac tele van "szakértőkkel", ez a hárommillió ingatlanügynök országa, mindenki elemez, taktikázik, okoskodik. Sokan eleve úgy állapítják meg az árat, hogy hagynak rajta alkura valamennyit, mert valahogy a vevő nyertesebbnek érzi magát, hogy kapott engedményt, de azért 20% túlzasnak tűnik. Én a szeretett lakásaimat mindig "szerelemből" vettem, amiben lakunk most, arra nem is alkudtunk, azóta sem bánom. Jó helyzetben vagytok, hogy nem kell kapkodnotok.

    VálaszTörlés
  7. Ha más még nem javasolta, én megteszem: a Gyerünk, anyukám! és az Anyatest Projekt szülés utáni regeneráló programjai pont erre vannak kitalálva. Napi 15-30 percet igényel legfeljebb. Én most csinálom az AP "Hurrá, szültem!" programját, és már az első pár nap után érződik a hatása. Nagyon melegen tudom ajánlani. Jobb létezni, mióta csinálom, a néha 3-4 éjszakai kelés és végtelen hajnali ébrenlét ellenére is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, rengetegen, utána is néztem anno, de én sosem szerettem itthon mozogni, mert nem tudom eléggé komolyan csinálni, másrészt ebben a lakásban egyszerűen nincsen erre hely. Tényleg.

      Törlés
    2. Ja, értem :( Hát akkor remélem, minél hamarabb lesz tered erre!

      Törlés
    3. Én fél évig nyomtam a Gyerünk anyukámat, hát se egy kiló, se egy centi. Nekem nem jött be, bár sokaknak igen. De tippem szerint Milonka százszor edzettebb, mint ezeknek a mamitornáknak a közönsége (pl. én, aki egy csüngős hasú vietnámi disznó vagyok kb.)

      Törlés
    4. Nem vagyunk egyformák. Nekem az elmúlt négy hétben 5 kiló lement. De nem a fogyás a lényege, hanem a rendszeres mozgás, testtudat, gát- és törzsizom (és szétnyílt hasizom, akinek van) helyrehozatala. Illetve szerintem az általános életkedv-javítàs is :D És hát az is baromi sokat számít, hogy ebben a napi pár percben tényleg kizárólag magamra figyelek.

      Törlés
    5. En is nagyon szeretem a Gyerunk anyukam! orait, foleg Nori formatornajat. Probalkoztam tavaly a csoportos programmal, az nem jott be, ugyhogy en a videotarukbol szemezgetek magamnak. Fogyas valtozo, alakformalas megvan, de a legjobb erzes a vigyor az arcomon az ora vegen.

      Törlés
    6. Az jó. Nekem eleve nehéz volt, hogy ugye w kicsi nappali alvása alatt tudtam tornázni, de akkor mászott rám a nagy, aki már vagy nem aludt vagy nem akkor. Stb, stb. Totál kudarc egy csomó pénzért. 5 kg! Wow!

      Törlés
  8. Pedig pont én is ajánlani akartam! Januárban kezdtem, és nem a kilók miatt, hanem a mentális egészségem miatt, de komolyan. Kellett valami, amit magamért csinálok, így most alvásidőben ha nem olvasok ( vagy teregetek, pakolok, főzni próbálok..) akkor választok egy jógát, pilateszt, vagy valami erősítést a videótárból.

    VálaszTörlés
  9. Megragadva a posztod lényegét, kérdezhetem hol találtál jó boyfriend nadrágot? :-) Köszi, Tuncsi81

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 😂
      A Reserved-ben. Ez kérlek slim boyfriend, vagyis nem olyan bő, de máskülönben boyfriend, volt fekete és farmer színű.

      Törlés