2021. február 9., kedd

rainy day

Reggel felkeltünk, kinéztem az ablakon, és tudtam, hogy ma biztosan nem mozdulunk ki. Szerencsére eszembe jutott Jack Johnson Better Together című albuma, ami tökéletes esős időre. Dani visszaaludt, úgyhogy tudtam zuhanyozni, pakolászni, meg csinálni neki sütőtök-karalábé pürét. Annyira szeretem készíteni neki a kis ebédjeit, kitalálni, hogy mi mivel illik, nagyon jó étvággyal eszi őket, mondjuk finomak is nagyon. Ráadásul rájöttem, hogy sokszor tök jól fel tudom használni a levet is, amiben a zöldségek főnek, ma krumplis tarhonyát főztem (ahogy Zsofff, meg a szegediek ismerik, amúgy paprikás krumpli tarhonyával) amiről már írtam, és a főzelék levével engedtem fel, nagyon finom ízes lett tőle.

Az is eszembe jutott ma, hogy én idén nem láttam havat, vagy hát talán két centit az ablakból, ami pár óra alatt elolvadt. Ráírtam egy svéd ismerősömre, aki egy gyönyörű, havas videót rakott fel, és elmesélte, hogy náluk idén borzasztóan későn jött a hó, már ő is a tavaszt várta, erre tessék, úgyhogy lehet, hogy nálunk is még csak most jön? Mindegy, akár jön még nagy tél, akár nem, mindjárt február közepe van.

2 megjegyzés:

  1. ÖÖÖ..itten észak-dunántúlon volt pár napig hó január közepén, meg is szánkóztattam az unokámat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom, hogy volt, ahol volt több, mint itt, Budapest belvárosában, ezért írtam, hogy én nem nagyon láttam:)

      Törlés