2021. augusztus 24., kedd

Tintin

Újra elkezdtem olvasni is, amit már egészen régen nem, valahogy az itteni slow life-ban egyértelmű, hogy ha leülök a kávémmal, akkor nem a telefonom nyomkodom, hanem olvasok. Mondjuk most pont egy képregényt, amit még Indonéziában vettünk pont 40 éve. Elkunyiztam a tesóméktól, hogy elolvashassam, mert a képekre tökéletesen emlékszem, gyerekként ezerszer átnyálaztam, csak még nem tudtam olvasni, meg hát angolul is volt. Egyébként van Tintinünk indonézul is, de azt most sem értem, pedig tanultam is indonézul az egyetemen. De már rendes, könyv-alakú olvasnivalókat is előkészítettem, ha már így alakult. 



2 megjegyzés:

  1. Tin-Tint nagyon szeretem, jó, hogy eszembe juttattad a mesét, nagyon rég láttam! :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, olvasni csoda! És nagyon hangulatos lett ez a kép!

    VálaszTörlés