2023. november 27., hétfő

good things

Na de legyenek azért jó dolgok is: 

  • Újra van tête de moine a lidlben!!!

  • Danit nem bírtam rávenni délután, hogy aludjon (nem vittem oviba mert még folyik az orra), de aztán bealudt a kanapén mesenézés közben, hihi. 
  • Esett éjjel a hó és szépen meg is maradt, úgyhogy Dani már reggel fél7-kor a hálónk teraszán autózott. 


  • Aztán még délelőtt hatalmasat sétáltunk, fázott a keze (soha nem volt hajlandó kesztyűt venni), beugrottunk a pepcoba kesztyűért, és úgy tűnik, mostantól már hord kesztyűt. 




  • Amúgy én annyira szeretem ezeket a nagyon zöldséges kajákat is, amit az elmúlt napokban nyomattam, és ilyenkor tudatosul ám bennem, hogy ha nem egy törpével meg egy férfiemberrel élnék, akkor valószínűleg az idő nagy részében így kajálnék. 

  • Pár napja nagyon büdös jött a zuhanyzó lefolyójából, brutál csatornaszag. Felhívtam egy vízvezeték szerelőt, kb fél óra alatt megszereltük, én szereltem, ő meg telefonon mondta, mit csináljak és küldjek fotókat. Eltűnt a szag, a fickó pedig nem kért egy fillért sem, mondjuk jól elmentettem a számát. Ugyanez volt a múltkor a mosogatógép szerelővel is kb, kijött, megszerelte, nem kért érte semmit. Valamit nagyon jól csinálok. 

Kb. ennyi pozitívum jut most az eszembe. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése