2024. április 20., szombat

over the rainbow

Voltam valamelyik nap csontkovácsnál. Most egy kicsit összekaptam magam és elintéztem minden halogatott dolgom, voltam fogkő-leszedésen, kicseréltettem egy régi tömésemet és csontkovácshoz is eljutottam végre, ami után mindig olyan érzés, mintha egy nagy súlyt emelnének le a vállamról. Na és az időpontom előtt volt egy kis időm körülnézni az allée-ben és bementem a flying tiger-be, ahol általában ámulok egy kicsit, hogy milyen szép minden, aztán szalvétán meg Dani-kifestőn kívül nem nagyon veszek semmit. Most is találtam neki két matricás könyvet, az egyikben állatokat kell felöltöztetni, a másikban pedig arcot, szemet, szájat stb lehet ragasztani mindenféle kerek dolognak. Ja és persze vettem szalvétákat, ahogy szoktam. Na és nem volt nálam táska, amibe pakolhattam volna, csak egy övtáska a derekamon, és vettem egy textil szatyrot, amit imádok, mert annyira vidám és színes, belül lila, tökéletes méretű és erős, azóta minden reggel ebbe pakolok. Venni fogok ajándékba a kedves kis ismerőseimnek meg anyukámnak is, mert 1500 forint, és azt szeretném, ha másoknak is egy kis jókedvet csempészne az életébe.



2 megjegyzés:

  1. Ú, de jól néz ki! Az utóbbi években sokszor majdnem elcsábultam ilyen textilszatyrokra, de egyszerűen (nekem) annyira nem éri meg a hát/vállfájást, hogy inkább csak gyönyörködöm.

    VálaszTörlés
  2. Pont ilyennel nyomulok. ;-) Ránézni is jó, olyan kis vidám, színes.

    VálaszTörlés