2014. július 14., hétfő

Perfect company

Lett, igen, lett partnerem a VB döntőhöz, Pillanat jött meglátogatni, itt is aludt nálam. Bár zuhogott az eső, 8 körül kerestünk a Főtéren egy helyett, beültünk az óriási képernyőhöz legközelebbi, legjobb asztalhoz, mintha legalábbis a legdurvább focirajongók lennénk, kikértünk két szép nagy fröccsöt, és dumáltunk. Rajtunk kívül nem sok nőnemű volt a helyen, de ezt persze nem panaszkodásképp mondom. Nem lelkesedtük túl a meccset, de ez talán érthető is, amikor pedig kiderült, hogy hosszabbítás is lesz, egymásra néztünk, fizettünk, és hazasétáltunk. 

Ma reggel egy nagy reggelivel és kávéval kezdtünk, aztán körbebringáztuk a Duna-partot, a ligetet és a várost, megmutogattam Pillanatnak Molnár Ilonka kalandjainak díszleteit. Majd hazajöttünk, csomagoltunk quiche-tamit tegnap sütöttem (milyen kár, hogy vége a spárgaszezonnak, most várhatok egy évet megint, persze nélküle is finom lett), sárgadinnyét, vizet és jégkrémet, és sütkéreztünk egész délután. 

Aztán kikísértük Pillanatot a vasútállomásra a kiskutyával meg a gyerekekkel, majd még csavarogtunk és fagyiztunk egyet a városban meg a parton.


És kicsit szomorú, az igen, mert válás-ügyes fejlemény van megint, de magányos, az kicsit sem vagyok. 

3 megjegyzés:

  1. egyébként én is megnézném a díszleteidet :)

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó volt nálad, veled, feltöltődtem, aztán ma reggel meg orvul rámrontott a depi, de ezt hagyjuk is.

    VálaszTörlés
  3. én is szeretném megnézni a díszleteket! :)

    VálaszTörlés