2015. november 12., csütörtök

Mókuskerék back ON

Jó volt reggel a saját ágyamban ébredni. Jó, hát ébredni nem volt jó, mert majdnem meghaltam, hogy ez most komoly, már 6 óra van, hát most aludtam el, de hát ez van. És aztán jó volt beengedni a kiskutyát, aki hihetetlenül boldog most, hogy újra itthon vagyok. Csináltam zabkását fagyasztott málnával, almával fahéjjal, míg puhult, lezuhanyoztam, felöltöztem, rádiót hallgattam, majd reggelizés közben felraktam egy csomó képet a Dropboxomba szépen téma szerint szétválogatva, hogy tudjam őket mutogatni az élménybeszámolók mellé. És annyira jó volt kinyitni a teli ruhásszekrényemet, és nem abból a 3 felsőből és 3 nadrágból válogatni, ami az utazás során nálam volt (azokat most egy darabig nincsen kedvem felvenni). És az új cipőmet vettem fel (mert persze vettem kint egy pár csodás cipőt), és hát az mindig nagyon :).

A suliban mindenki nagyon örült nekünk (amennyit helyettesítettek minket, nem csoda, hogy boldogok, hogy visszajöttünk), puszikat is kaptunk, tényleg úgy érzem, hogy szeretnek itt engem. Hoztunk egy csomó sütit, annak is örültek. És hát persze 2 hét feltöltődés után a tanítás is lelkesebben megy, mondjuk ma főleg élménybeszámolókat tartok, ami listening-nek tök jó, meg legalább érdekli is a kölyköket, amiről mesélek. 

Délután már lesz is órám otthon, aztán szétosztom a családnak az ajándékokat (a hűtőmet kinyitni most instant lábszagú elájulás, hoztam pár fajta sajtot), mosok, pakolok, kutyázom meg pihenek. Ezek a nagy tervek.

Ja, és 2 kg-ot ztam 2 hét alatt.

5 megjegyzés: