2015. december 8., kedd

Annyira fel vagyok töltődve mostanában mindenféle (sport, munka, cukigyerekek, cukibarátok) szempontból, hogy nem félek az ünnepi időszaktól. Úgyis rám fér a pihi, ezer éve nem láttam egy részt sem semmilyen sorozatból (pedig a tévém is visszakaptam, bár azóta még nem kapcsoltam be), szeretnék olvasni, itt lesznek majd sokat a gyerekek, megyek csavarogni, találkozom a barátaimmal, akarok házibulit is itthon, szóval elfoglalom magam. De azért biztosan sokat leszek egyedül is, és karácsonykor az nem olyan jó.

Anyu viszont úgy tűnik, ráérzett, vagy belegondolt, hogy hogy érezhetek ezekkel kapcsolatban, ugyanis kaptam Mikulás csomagot, olyan dolgokkal, amiket látszik, hogy pont nekem válogatott össze, minden a kedvencem, meg még mogyoró és mandarin. Ma pedig megkérdezte, hogy mit szeretnék karácsonyra, pedig tudjátok, mi már nem ajándékozunk. Én ezt mondtam is neki, és azt mondta, hogy de arra gondolt, hogy mi lenne, ha mi hárman mégiscsak ajándékoznánk. Biztosan eszébe jutott, hogy így én senkitől nem fogok ajándékot kapni, és ezt találta ki. 

Anyu.

2 megjegyzés:

  1. Én már sokszor ideírtam mennyire cuki Anyukád van, biztos nem bánod, ha megteszem most is.
    Akkora kincs, hogy ennyire figyel Rád <3

    VálaszTörlés