2016. augusztus 13., szombat

Szemránckrém

Mostanában nagyon sokat vagyunk együtt Pillával, aludni is szoktam nála, és egyrészt ki szoktuk próbálni egymás piperéit, másrészt ha közösen utazunk, akkor van hogy ő csak ezt hoz, én meg valami mást, hogy ne kelljen mindkettőnknek hozni mindent. Na és teljesen beleszerettem a szemránckrémjébe, annyira, hogy vettem magamnak is, gondoltam, megosztom veletek. 


Semmi nincs ráírva magyarul, én meg nem tudok németül egy szót sem, de egy elég testes, tápláló krém, nagyon jólesik a bőrömnek, és szerintem kipihentebbnek tűnök, mióta használom (már akkor, mikor nem hajnal fél4-ig bodzapálinkázom), szerintem még sosem volt ilyen jó szemránckrémem, pedig Clinique-et is szoktam használni. És asszem 1200ft körül volt az ára.

10 megjegyzés:

  1. Nekem is kell.:D Adnál tippet hol lehet beszerezni?

    VálaszTörlés
  2. Érett bőrre való elvileg a gyártó szerint, tehát olyan ötven felettieknek. De sokan dicsérik.

    VálaszTörlés
  3. én egy csomó mindenből használok sajátmárkás cuccokat, van, ami az Alverdéből jó, van, ami meg a Rossman natúr vonalából (alterra azt hiszem, hiába látom naponta a feliratot, mindig elfelejtem) és például a szemránckrém nekem is ezerszer jobban bevált ezekből, mint a 3-4x ennyibe kerülő nagymárkásokból. Vicces.
    Próbálok mostanában natúr sminkcuccokat is használni, abból is csomó van, ami Alterra és szuper, de szemhéjpúderek és színes cuccok viszont mülleresek, Terra Naturi.
    Vettem egyszer nagyon drágán dr. Haushka-s szempillaspirált, nekem nagyon-nagyon nem vált be, de legalább jó drága volt, ezzel szemben a Terra Naturi és az Alverdés is jó volt. Szóval ezek szuper dolgok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a hauschka dekorkozmetikumai nem az igaziak, de azt ők sem titkolják, hogy nem abba fektetik a legtöbb energiát. viszont sima arcápoló kozmetikumok terén egy ideje már csak rájuk esküszöm. dekorból meg alverdések vannak, tényleg jók.

      Törlés
    2. Remélem igazad lesz, mert pont most rendeltem Hauschka szemkörnyék ápolót:)

      Törlés
    3. abban mondjuk biztos vagyok, hogy nincs egyetlen univerzalis csodaszer, mindenkinek massal baratkozik jobban ossze a bore, de nekem eddig az jott be legjobban. remelem, te is elegedett leszel, es nem penzkidobas. arra figyelj, h mas markaju termekekkel nem jon ki jol, tehat szemkornyeken akkor ne hasznalj olyan lemosot, ami ottmarad, legyen teljesen tiszta, vizzel jol leoblitve.

      Törlés
  4. ez egy szuper szemránckrém, elvileg 50 felettieknek, én majdnem 30 évesen használom... szereti a bőröm. Most éppen Ziajas kecsketejeset használok, mert ezt is dicsérték, de még nem használom elég régóta ahhoz, hogy tudjam tetszik-e :)

    VálaszTörlés