2016. október 14., péntek

Ó jaj

Ma csak 4 óránk van megtartva, utána továbbképzés lesz. Holnap is továbbképzés lesz, a gyerekeknek nem lesz tanítás, csak mi fogunk itt nyűglődni. A héten először aludtam ki magam, annak ellenére, hogy hulla fáradt vagyok, felébredek fél 4-kor és nem tudok visszaaludni, nem hagynak az endorfinok. Tegnap is nagyon sokat dolgoztam, aztán meg este elmentünk edzeni az edző csajhoz Phoebe-vel, ami szuper volt, iszonyú jól ment, nagyon érzem a rendszeres mozgás pozitív hatását. Utána beültünk a szaunába két köre, majd eltekertünk hozzám, csináltam tejfölös-újhagymás túrót, és zöldséget mártogattunk bele. Mondjuk őszintén szólva jobban esett volna egy óriási csirkemelles hambi sok zöldséggel meg majonézzel, de utólag ez is kielégítőnek bizonyult. 

Suli után még jön hozzám a kis kedvenc diákom, aztán enyém a délután. Nem tudom eldönteni, hogy bemenjek Budapestre, és elintézzem, amit kell, vagy mossak és takarítsak, amire egy másodpercem nem volt egy hete, esetleg aludjak, ami után kábé sír a szervezetem, vagy elvigyem a kutyát egy óriási sétára, utána meg lazuljak a kanapén. 

Én tudom, hogy majd kapunk cserébe egy hétfői szabadnapot, de szombaton bejönni dolgozni, ez kegyetlenség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése