2017. február 19., vasárnap

Sick&Tired

Én viszont egyszer sem voltam boltban a héten, így semmilyen kaja nincsen a hűtőmben. Tegnap egész délután itt volt Tony, főztem vacsit kettőnknek, és valahogy azt gondoltam, hogy találok mindent, ami kell, de aztán mivel semmi mást nem volt a hűtőmben, a kacsamell mellé végül csak nyers céklasalátát ettünk (friss cékla tökgyalun vékonyra szelve, sóval, olívaolajjal, balzsamecettel és pici mézzel ízesítve), de nem volt rossz így sem. Most este banánt vacsiztam, meg gyömbérteát, pedig fokhagymás pirítóst szerettem volna, csak hát nem volt hozzá kenyér. 

Ma reggelre betegen ébredtem, úgyhogy Neocitránt reggeliztem, aztán pedig aludtam egész nap, csak egyszer enni, most este zuhanyozni, a kutyát kivinni meg megetetni keltem fel. Holnap nem megyek be dolgozni, hátha sikerül gyorsan kikeveredni belőle. 

Ez a szám pedig tinédzser korom óta a beteg-indulóm, annyira cuki, bármennyire beteg vagyok, mindig jó kedvem lesz tőle. 

2 megjegyzés: