2017. július 31., hétfő

Hétfő

Amikor a lányokkal a Balcsin voltunk, 40 fok volt, és bent ökörködtünk a vízben, eszembe jutott a tél, hogy majd hideg lesz, hó, kabátban meg csizmában kell járni - és megdöbbentő módon nem tűnt borzalmasnak a gondolat. Ebből tudom, hogy feltöltekeztem napsütéssel, meleggel, nyárral. És még történni fog egy csomó minden, sőt, még két nyaralás vár rám, mielőtt augusztus végén újra indul a suli.

Múlt vasárnap este hazajöttünk a lányokkal, és a másnap reggelt a Homokszigeten kezdtem a barátnőmmel, a fiaival és az unokahúgommal. És bár keddre leesett a hőmérséklet, hasonló hangulatban telt az egész hét, csavarogtam és intézkedtem egy csomót, edzésre jártam, pihentem, olvastam, takarítottam, sütit sütöttem. Esténként hajnal 1-2 körül kerülök ágyba, és az sem baj, ha nem bírom kialudni magam, mert olyankor ebéd után sziesztázom egy kicsit, hogy bepótoljam, amit hiányol a szervezetem.

Pénteken délután Phoebe-vel krúzoltunk mindenfelé, elhoztunk a csajoknak egy adag hátizsákot megint Dunakesziről, aztán meg Kismaroson dinnyéztünk és dumáltunk egy barátnőnknél. Vasárnap a parton reggeliztem egy az instán megismert sráccal, délután pedig meglátogatott Pilla a pasijával és strandoltunk. Szombat este Kismarosra voltam hivatalos egy tripla szülinapra, ott mondjuk az első két órát evéssel töltöttem, annyira finom kaják voltak, hogy nem bírtam magammal. Még lecsót is ettem, pedig azt nem is szeretem, de volt például gyilkosan finom oroszkrém torta is, teljesen készen voltam tőle. Aztán meg táncoltunk hajnalig, majd hívtam egy taxit, és szépen hazaautóztunk. Vasárnap pihentem meg családoztam, este pedig jött Gabesz a kutyájával, ettünk sajtokat meg gyümölcsöt, ittunk egy cidert, majd elájultunk mindketten.

Ma pedig egész nap azt hittem, hogy vasárnap van. Aránylag sokáig aludtunk, reggeliztünk a teraszon, majd jött Panna, az unokahúgom, és vele együtt mászkáltunk egy sort, meg bevágtuk a kutyákat a Dunába és hazafelé ettünk egy fagyit a Desszertszalonban (például kapros túrót, ami olyan finom volt, hogy vissza kell mennem újra megkóstolni). Itthon beraktam a csajoknak a Sing!-et, mert Gabesz még nem látta, közben főztem egy nagyon könnyű ebédet, majd 3 körül lecsattogtunk a partra, és fürödtünk meg süttettük a hasunkat a napon. Este, miután egyedül maradtam, akadt egy kis elintéznivalóm a városban, és nem értettem, hogy hogy lehet ilyen hosszan nyitva az összes üzlet vasárnap - és hát kb most jövök rá, hogy hétfő van. De még milyen hétfő.

1. neked most ilyen kutyásokkal randizós napjaid vannak? Sok menő "idegen" kutyával pózolsz :D

2. én is voltam tegnap és én is kapros-túrósat ettem :) viszont nem volt zöldfűszeres kelyhük :( és ibolyafagyit sem láttam még idén. drámai!