2018. október 27., szombat

lovin' the spirit

Annak ellenére, hogy rövid volt a hét, nagyon elfáradtam. Tanítani sem kellett, de mégis, nagyon intenzív volt, amit csináltunk, olyan gyerekeket koordináltam, akiket nem ismerek. Ez ugye egy témahét volt, a mi évfolyamunknak a környezetbarát étkezés volt a téma (a hetedikeseknek a csoki, a tizedikeseknek az alkohol), mindent dokumentálniuk kellett egy wordpress alapú blogon (volt wordpress workshop is), elmentek éttermet látogatni-interjúzni, játszottak, főztek. Folyamatosan segítettünk nekik a blogkészítésben, pénteken pedig levezényeltük azt, hogy kb 60 gyerek lefőz két fogást, befotózzák, publikálják. Iszonyúan stresszeltem, hogy valaki majd szépen levágja valamelyik ujját, leforrázza vagy megégeti magát, de végül meglepő módon semmi baj nem történt. A legnagyobb kihívás az volt, hogy rendben, csili-vili tisztán hagyjunk ott mindent (sejthetitek, ennyi gyerek mekkora koszt és kupit hagy), de befogtuk őket, suvickoltam egy csomót én is, és végül úgy jöttünk el a konyhákból, hogy a földről is enni lehet. A blogok is villognak, szerintem egy csomó sokkal gagyibb, teljesen komolyan gondolt kontent van jelen az interneten. A főzésnél pedig a sütőtök volt a fix alapanyag, elképesztően finom dolgok születtek, de most egy hónapig nem kérek semmi sütőtököset. A legutolsó lépés az volt, hogy verset kellett írniuk a témahét kapcsán, és képzeljétek, volt, aki slamet írt, volt, aki szabadverset, nagyon sok zseniális mű született. Nagyon durván terheltük őket a három nap során, és ez szuperül működött, és úgy tűnt, még élvezték is.


Közben nagyon jólesett csütörtök este kicsit lelazulni, inni néhány meggyes sört a kollégákkal. majd Jucnál viháncolni a bloggerlányokkal. Mindenesetre nagyon vártam a péntek délutánt és a 10 napnyi őszi szünetet. A pasim egész hétvégén dolgozik, úgyhogy már péntek reggel összepakoltam, és suli után száguldottam, hogy elérjem a 15:07-es vonatot. Itthon kicsit barátkoztam mindenkivel, majd összebújtam a kiskuttyal a kanapén. Mielőtt álomba hullottam volna, gondolkodtam, hogy mi is a következő feladat, mi az, amin épp szorongnom kell, és rájöttem, hogy nincs semmi, most 10 napig bűntudat nélkül pihenhetek. És ezzel a tudattal aludtam 10 méter mélyen 2 órát. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése