2021. január 24., vasárnap

rambócska

Sokkal lassabb és kevesebb programmal átszőtt hétvégéket szeretnék, mint ez a mostani volt. Megint volt egy olyan nagyon szomorú érzésem, hogy ez nem jó így, időt kell találnom magamra (ezt a csontkovács is a lelkemre kötötte), és mikor kicsit magamba zuhanva mondtam ezt Barninak, akkor azt válaszolta, hogy de hát még piacon is voltál, amin egy kicsit kiakadtam, hogy ne már. De hát én vagyok a hülye, hogy azt a két órát, míg Dani a Nagyiéknél van, úgy használom ki, hogy elmegyek az MDF piacra hozzávalókat venni a babapürékhez meg a tárkonyos raguleveshez. Mondjuk ez egy fokkal jobb annál, mikor ilyenkor fürdőszobát és WC-t takarítottam. Na mindegy, majd legközelebb okosabb leszek és beülök egy kád habos vízbe ja de nincs kádunk... Nem is tudom, mit csinálok majd, ezen még gondolkodnom kell.   

A legtöbb helyre egyébként visszük Danit magunkkal, és szeret is csavarogni, iszonyúan lelkes, mikor kilépünk az ajtón, vagy berakjuk az autóba. Voltunk ma Vácon Anyuéknál, és kell egy kis idő, míg feloldódik, de onnantól ott is megy a viháncolás meg a kurjongatás. Arra nagyon figyelek, hogy bárhol vagyunk, tudjon kicsit pihenni, még azelőtt hazajöjjünk, hogy nagyon elfáradna, és amint hazaérünk, ágyba bújunk együtt, és hagyom, hogy addig egyen és aludjon velem összebújva, amíg neki kedve van. Ma is kinyitottam a kanapét, mikor hazaértünk, jól betakaróztunk és két órát aludtunk együtt, teljesen kisimultak tőle az idegeim.

Egyébként már az ágyban pötyögök, gyakran van, hogy ha korán keltünk és nagyon fáradt vagyok, akkor 7-kor megfürdetjük Danit, 8 körül leteszem aludni, picit pakolászom, megmosom a fogam, belebújok a tacskós pizsamámba (W'SS leárazás!) és 9 körül le is fekszem. Hol van az már, mikor sajnáltam az időt alvásra, azzal a jelszóval, hogy olyan rövid az élet

Holnap a gyermekszemészeten kezdünk, mert Daninak begyulladt az egyik szeme, szegénykém, az egyik pofácskáján egy kék folt a kaszkadőr vetődéstől, a másik oldalon a szeme piros és duzzadt, úgy néz ki, mint egy apró kis Rambócska egy vesztes meccs után. 


karina yashagina

2 megjegyzés: