2013. november 17., vasárnap

Első nap az óvodában

Annyira jó feladatokat találtam ki az első órákra, hogy teljesen belelkesedtem megint, és nem félek cseppet sem, teljesen zen vagyok. Sőt, várom, mert úgy érzem, nagyon izgi ez az egész. Nagyon kíváncsi vagyok hogy hogyan, és mekkorát fogok pofára esni, haha. Csomagoltam magamnak reggelit, vizet, saját főzésű ebédet (nekem ez valahogy olyan szomorú, hogy az ember otthonról hozza, és kicsomagolja, és megeszi, nem tudom miért), meg még nem is tudom mivel kell készülni ilyenkor. 

Csak hogy lássátok mennyire praktikusan állítják össze a tanárok órarendjét, ez az első napom: 

0.
1. 10/A
2.
3.
4. 11/1
5. 
6.
7. 9/A
8. 11/A

Az első dupla lyukasórában kiugrom a szomszédba, és megtartok egy magánórát. A legutolsó órámnak (8.) 15:05-kor van vége. Van olyan napom, mikor 7 órám van. Van amúgy A és B hét, és ez most a B hét, az durvább, 28 órám van, az A héten csak 21, és akkor szerdán csak délután 1-re megyek, csak 2 órám van, és aznap otthon sem tanítok délután sem, szóval az egy kis lazítás a hét közepén, tökéletes. Egyébként biciklivel 5 percre lakom az iskolától, a város pedig 10 percre van tőle, szóval nem áll szándékomban az üresjáratokat bent ücsörgéssel tölteni. 

Azért drukkoljatok! Főleg, hogy tudjak aludni. :)

12 megjegyzés: