2013. november 4., hétfő

Jaj

És ma az a nap van (gondolom a hétfő, meg a nyálas, hideg, sötét idő, meg hogy reggel 5-től nem bírtam már visszaaludni) amikor nem tudok elég kávét inni, hogy ébren tartson. Jó, napi 2-nél többet szerintem nem nagyon érdemes, szóval nem is szoktam próbálkozni, de ma lehet hogy muszáj lesz a túléléshez. De ahogy itt készülök a konyhaasztalon az óráimra (még 2-en jönnek délután), legszívesebben leborulnék és aludnék, csak egy picit. Ehhez képest megígértem magamnak hogy az óráim után még elmegyek edzeni, és még utána is van programom (ma kapom meg az anyagot a grafikustól, majd megmutatom). Pffff. Pedig olyan lelkesen indult a napom reggel, még sminkeltem is (kivételesen nem csak szempillaspirállal és pirosítóval), lilával hangsúlyozva a szürkészöldeskék szemeimet. Bár mostanra szerintem már valószínűleg ledörzsölgettem a nagy álmosság közepette.

Annyira szeretnék a saját macskám lenni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése