2013. december 13., péntek

Fent, lent

Sokkal jobban érzem már magam, köszi, ma délutánra már egész fitt voltam. Ilyenkor, mikor nem vagy jól, mennyire tudja az ember értékelni az ember azt amikor nincsen semmi baja. Tegnap este, mikor a kutyát kivinni a térre sem volt erőm, elhatároztam hogy egy csomó mindent fogok csinálni, ha meggyógyulok. A jövő heti tanítást is várom, és bár keddig itthon maradhatnék, valószínűleg már hétfőn visszamegyek dolgozni, utána már úgyis csak egy hét, és jön a karácsonyi szünet, egészen január 6-ig. 

Ma sütöttem túrós pogácsát, amit már napok óta tervezgetek, és ma olyan jó volt ülni a sütőtől forró konyhában a pogácsaillatban, inni a gyömbéres-fahéjas-szegfűszeges hársfateát és olvasni, szerintem ez nagyon sokat segített gyógyulni. 



És ezzel együtt, vagy pont emiatt, mert vannak ezek a szép kis homesweethome-os pillanataim, ma nagyon-nagyon szomorú voltam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése