2013. december 9., hétfő

It's all around

Ami pedig a karácsonyt és a hangulatot illeti, fura módon nem vagyok szomorú miatta, és nem érzem úgy, hogy hagyjon ezzel mindenki, sőt, minden oké. Szombat délelőtt vettem mindenféle téli finomságot a piacon, mandarint, szárított gyümölcsöket, mogyorót, és megnézegettem a fenyőket is (meseszépek vannak). Árultak ágakat összekötve, és olyan finom fenyőillat volt, hogy vettem magamnak egy adagot 500 ft-ért. Aztán előhalásztam a tündibündi díszeimet, s ez lett belőle, a diákjaim ma olvadoztak tőle:


És azt is eldöntöttem már, hogy igen, lesz karácsonyfám. Nem túl nagy, de igazi, fenyőillatú fácska. És már azt is tudom, hogy december 21-én már itt fog állni a nappalimban, hogy igazán ki tudjam élvezni, és a karácsonyi készülődés, sütés, filmnézés, unokaöcsihugis mesenézés mellé már megadja az alaphangulatot.

4 megjegyzés:

  1. Ez így jól hangzik! Bár át tudnám venni ezt az érzést. :)

    De troll vagyok, szóval a Reszkessetek Betörőket nézd meg azért! :P

    VálaszTörlés