2013. december 3., kedd

Napsütés

Az imént elkezdtem itt ecsetelni a napi sulis mizériákat, meg a mai tanári értekezletet és a délután 5-ig tartó szülői fogadóórát. De aztán rájöttem hogy hogy sokkal szívesebben mesélem el nektek, hogy az egy órás ebédszünetemben, ahelyett hogy ücsörögtem volna bent, mint a többiek, elmentem biciklizni a napsütötte Dunaparton. Annyira gyönyörű idő volt, és annyira ragyogott a nap, hogy le kellett vennem a sálam és a kesztyűm, mert melegem volt. Aztán leraktam a Főtéren a bicajt, megnéztem a karácsonyi bódékat, ittam egy kávét, ettem két macaront, majd kicsit feltöltődve visszatekertem a suliba. 

christen treat

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Legalábbis azt hiszem jó úton haladok! :)

      Törlés
    2. a legújabb posztot olvasva pont ezt akartam írni én is:)
      (a rúzs meglett, viszont inkább szilva-bordó, mint lila, rosszul emlékeztem. de ha így is ok, szívesen odaadom)

      Törlés