2014. január 4., szombat

Soon

Lehet hogy nem teljesen egészséges szombaton reggel fél 8-kor már egy bögre mézes-citromos hársfateával a konyhában ülni miközben a sütőben már készül a müzli a jövő hétre, és nem is érzem magam teljesen kialudva. Még a kutya is azonnal újra összegöndörödött és horkolásba kezdett amint beengedtem. De muszáj kicsit előrébb hoznom az ébredés óráját és rákészülni a hétfő reggelre, mert érzem, hogy az a reggel fél 7-es ébredés, majd az este fél7-ig tartó munka sokkolni fogja a szervezetemet. Ennél talán csak lélekben lesz megterhelőbb ráhangolódnom a munkára. És akkor gondoljunk bele, hogy a diákok mennyire lesznek lelkesek.

Bár igazából nincsen okom panaszkodni. Ez a több mint 2 hét nekem nagyon jó hosszúnak tűnt, sokat pihentem, csináltam mindenféle értelmetlen dolgokat amik jólestek a lelkemnek meg a testemnek, és most stressz nélkül kezdhetek újra a munkámnak, nem így a diákok, mivel másfél hét múlva le kell zárni a jegyeiket, hihi. És belegondolni, hogy nyáron 2 hónap ugyanilyen gondtalan láblógatás, csak akkor karácsonyi mizéria helyett dunaparttal, utazással, rozéfröccsökkel meg csodás idővel - szerintem a legjobban választottam munkahelyet.  

3 megjegyzés:

  1. Itt agyalok, h mit reggelizzek, basszus, de jó, hogy írtad a müzlit, az van itthon! :))
    Amúgy nekem is át kell állnom, mostanában fent voltam hajnali 1-2-ig, és 10-11-kor ébredtem.. :-/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a müzli jó kis bingo reggeli. :)
      Nem tudom mi lesz velünk hétfő reggel: :(

      Törlés
    2. jajj én is pont így...bagoly vagyok :)

      Törlés