2014. február 11., kedd

Balance

Tegnap este eljöttek a csajok, szólt szépen a hangszórókból a Bonobo, főztünk, ettünk finom csirkés curryt meg kókuszos-karamellás sült banánt (ilyen szupi ha van egy profi cukrász a csapatban), és kivégeztünk másfél üveg Olivért, na így képzelek én el egy valamirevaló hétfőt. 

Ehhez képest ma rosszat álmodtam, már fél 6-tól nem bírtam aludni, pedig még nagyon rámfért volna. Aztán reggel munkába menet megáztak a harisnyás lábaim a biciklin, és mikor beértem, akkor jöttem rá, hogy elfelejtettem otthon kávét inni, ami tőlem teljesen elképzelhetetlen, illetve WTF??? Az egyik osztállyal 20 percbe telt míg találtunk termet, a magnó nem játszotta le a cd-t, illetve csak robot hangon, és így nem bírtam megcsinálni velük a jó kis hallgatós feladatot amit hoztam, aztán kitaláltam mást, izgit, rajzolósat, és utálták és nyüszögtek. A másik csoport meg nem csinált leckét, és nem tanultak, és nem tudtam őket munkára bírni, a harmadik csoport pedig... Ááá hagyjuk. Szóval eddig tökéletesen értelmetlen volt a napom, és őszintén szólva nem hinném hogy történne valami csoda így hirtelen. 

Otthon mosatlan és rendetlenség vár, amit én sosem szoktam úgy hagyni, és ezt még a délutáni diákjaim előtt el kell tüntetni, ráadásul este 6-ig szinte folyamatosan vannak óráim. Este lesz jóga, addig ki kell húznom valahogy életben. Amúgy szinte minden estére van valami jó programom, sport, vacsi, színház, ilyenek, de most nyüssznyüssznyüüüüssz.

2 megjegyzés:

  1. Nálam a tegnapi volt ilyen nyüsznyüsssz nap, a barátnőm aztán megmentett! :)

    VálaszTörlés
  2. ez a nap ilyen nyüssznyüssz... reggel felkeltem és azt éreztem, h jajj, nem bírom kinyitni a szemem, olyan száraz..mintha benne lenne a lencsém..és alig hittem el, de benne volt :( 9 éve hordok kontaktlencsét, és először fordult elő, h elfelejtettem kivenni..nem is értem, h mit műveltem tegnap este, ennyire nem voltam fáradt

    VálaszTörlés