2014. február 19., szerda

Momo

Nem tudom mások hogy csinálják, nekem a munka, a kutya meg a sport mellett semmi időm nem marad. Leveleket nincsen időm megválaszolni, nem hogy mondjuk blogoljak, vagy társasági életet éljek. Tegnap mondjuk elvittem a kutyát sétálni egy nagyot, de arra nagy szükségem volt a 3 órás tanári értekezlet után. Aztán elmentem jógázni, végül 3/4 10-kor estem haza, és azonnal beájultam az ágyba. Jó lenne még úgy 2 órát szüttyögni itthon este, de egyrészt már nincs rá energiám, másrészt akkor másnap reggel van baj. Ma megint estig tanítok. A hűtőm üres, mert nincs időm elmenni bevásárolni sem, még jó hogy a mélyhűtőmben van egy csomó finomság, zöldségek, húsok, halak, amikből én 15 perc alatt varázsolok meleg ennivalót.

Szóval ez a 24 óra vicc. És, hangsúlyoznám, nincsen pasim (mondjuk ha így folytatom, nem is lesz), nincs gyerekem, most zene sincs. Komolyan, rejtély (klikk!)


12 megjegyzés:

  1. same shit here, háziállat nincs. illetve van teknős, kettő, de az nem olyan, amivel úgy kell foglalkozni, mint egy kutyával és/vagy macskával.
    a hetem kb úgy néz ki, hogy reggel ébresztő, fürdés, kávé, irány a meló (kocsival 35 perc), meló 5-6ig.
    h-sz-p edzés (6-f8), utána kb annyira van erőm, hogy zuhanyozzak és vacsorázzak, majd halál
    k: ez a stabil napom arra, hogy meglátogatom a szüleimet
    cs: az egyetlen üres hétköznap ügyek intézésére, mosásra, bevásárlásra
    és helló
    férjem ugyan van, de nála még súlyosabb, a meló inkább 6-7ig tart és stresszes
    marad a hétvége, ami röhejesen rövid regenerálódni, és ha pénteken véletlenül valami tivornyázás van, akkor a szombat az úgy ahogy van kuka (erről kezdünk is pont emiatt leszokni)

    30 órás napokat mindenkinek!

    VálaszTörlés
  2. Hát ja.
    Mondjuk ha meg mégis belefér minden, amit szeretnék, akkor meg az alvásból lesz kevés, és a hétvége nagyrésze alvásra megy el, ez se jó.
    Valami mindig kimarad...nálam legtöbbször a lakás van szétesve, ruhakupacok mindenhol.

    VálaszTörlés
  3. Nekem annyira furdalja az oldalam, hogy mi van a zenekarral... de gondolom, a hallgatás szándékos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bonyolult, azért vannak történések, és lassan haladunk is, mindenesetre mondani fogom ha van valami konkrétum. Bár nem feltétlenül szeretném ha beazonosítható lenne a dolog itt, tudjukmiért. Ez majd idővel persze változhat. (Bocs a rébuszokért.)

      Törlés
  4. én is pont erre gondolok hetek óta :(

    VálaszTörlés
  5. nekem az olvasás hiányzik baromira, de egyszerűen nincs rá időm, 3 műszakban vagyok és annyira hullán esem haza, hogy örülök, hogy kinézhetek a fejemből. aztán akkor is mosok, főzök, mosogatok, takarítok, bevásárolok, valami mindig van, amit el kell intézni. szóval maradnak a hétvégék.

    VálaszTörlés
  6. Aterzem en is! Ugyanez nalam is, csak a melo olykor atnyulik az estekbe es a hetvegekbe is:(

    VálaszTörlés
  7. Dettó! Állandóan időhiánnyal küzdök, vagy ha akad gy kis időm, akkor addigra hullafáradt leszek.
    Nekem nagyon sok időmet elveszi a kutya és általában hozzá sietek mindig nagyon haza, akárhol is vagyok.
    Amíg ketten laktunk, szinte gyerekjáték volt minden: a kutyával mindig volt valaki, amíg a másik elment barátokkal beülni vagy sportolni vagy akármi, nagyon jól felosztottuk és a kutya sokkal kiegyensúlyozottabb is volt.
    Most csak én vagyok, és ha néha még elmegyek este valahová pár óra, lelki ismeretfurdalásom van miatta, hogy ő itthon vagy egyedül. De ez most csak a kutya téma volt...
    Szóval pl. tegnap is terveztem még estére pár dolgot, de mire kész lettem mindennel, amivel kellett (kutyaséta, zuhany, vacsora, mosogatás), addigra már a filmet se volt erőm elindítani és inkább lefeküdtem aludni.
    És én azért utálom ezt nagyon, mert úgy érzem (és így is van), hogy a munkán kívül nem történik velem semmi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na azt végképp nem is tudom hogy oldanám meg ha nem lenne időnként kire hagynom a kutyát. Pedig itt még kert is van. Teljesen megértem a bűntudatot miatta, azonnal kell neked egy szuper pasi aki besegít a kutyanevelésbe:).

      Törlés