2014. március 31., hétfő

Hétfő

Elméletileg a vasárnap szokott a leggyengébb lenni ilyen szempontból, mégis, tegnap a blogom minden eddigi látogatottságot magasan megdöntött. Szóval ilyen témákra vagytok kíváncsiak, oké. 

Tegnap este voltam Sickpiknik koncerten a Vé záróestjén, és egyáltalán nem sikerült kipihennem magam, és természetesen ma van a héten a legdurvább napom, délután még két bizniszinglis órával, amikre még készülnöm is kellene, szóval nyűgös vagyok, és nincs kedvem a naphoz.

Szombat reggel elmentem a piacra, és elég komolyan rákívántam a hústermékekre, amiket egy idős bácsi árult, ez itt például a tegnapi vacsim, annyira finom minden. A tudat pedig, hogy ezek ott várnak engem a hűtőmben, annyira megnyugtató.  

3 megjegyzés:

  1. Én is kolbászt, retket, uborkát vacsiztam. :-)

    VálaszTörlés
  2. Ilonka...ez a fotó....kellett ma vennem egy jó nagy darab császárszalonnát, hogy megnyugodjak! :-P

    VálaszTörlés