2014. március 22., szombat

Pain in the ass

Tegnap majdnem nagyon jó napom volt, az utolsó órámon kiültünk az udvarra a gyerekekkel a napra, és ott feleltettem. Itthon kicsit napoztam, unokahugiztam, fociztunk, kutyáztunk, majd besöpörtem Budapestre, találkoztam a fiúkkal, meg az egyikük két kutyájával, és zenéltünk (a kutyák nem), összeraktunk megint egy új számot. A végén kinyitottunk egy üveg Chardonnay-t, csináltunk jó hosszú fröccsöket, és youtube diszkót tartottunk,  mindenki megmutogatta az aktuális kedvenc zenéjét. A srácok jól kinevettek az én zeneválasztásaim miatt, de azt el kellett ismerniük, hogy a legvidámabb zenéket én vittem. Aztán kivittek a kutyák meg a gazdijuk autóval a Nyugatiba, de addigra már úgy fájt a fejem, hogy nem hittem el, pedig nekem sosem szokott, de most majdnem sírtam, a vonat utat nem is tudom hogy éltem túl, és elaludni is alig tudtam. Részvétem mindenkinek akinek rendszeresen van migrénje. Mindenesetre nekem már elmúlt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése