2014. március 31., hétfő

Ups and downs


Huh, hát ez a nap álmomban ne jöjjön elő többet. Semmi különös, csak a jól ismert kialvatlan, fáradt, nyűgös hétfő. Az utolsó órán a diákom cv-jét fordítottuk, és jó fél órát tovább tartott mint az időpontja vége, de nem rúghatom ki, hogy bocs, your time is up, pedig már nem láttam a fáradtságtól. 

A hétvége viszont zseniális volt, és bár nem tervezem, hogy mostantól minden hétvégén reggel 7-kor járok haza a bulikból, azért egy-egy kalandért szívesen bevállalok majd néha egy-egy nyüszögős hétfőt. Azért volt pozitívum is, mégpedig az új tornacipőm személyében, ami teljesen telitalálat. A nagyon laza, feltűrt szárú boyfriend farmeremmel vettem fel, az új fűzöld kötött pulcsimmal, egy nagyon színes nyaklánccal, meg a szintén nagyon színes zara kabátommal, és az egyik osztályban azt mondták a gyerekek, hogy a tanárnő stílusa 100-as, és bármikor mehetek velük bulizni, ha van kedvem, hihi. Este pedig kutyasétáltatás közben bementem a bátyámékhoz, kaptam túrós sütit, a gyerekek melengették a kezem, mert fáztam már a fáradtságtól, belemásztak az ölembe, elénekeltük hogy taaaavaaasziiiszééél vizet áraszt és megpuszilgattam a nyakukat, miközben visítottak a nevetéstől, és az nagyon jó volt. 

Most pedig kompenzálásképp a szörnyű napért megcsináltam magamnak a spárgát, amit még szombaton szereztem a piacon, mert végre, végre itt a spárgaszezon, mondjuk még jó drága, de engem nem érdekel. Már Zsofffnak ígértem, hogy tartok kiselőadást spárgaügyileg, és majd lesz nagy spárgaposzt, de most nagyon fáradt vagyok ehhez. Mindenesetre ma fehér spárgát készítettem, ami friss volt és gyönge, de azért le kell törni az alsó 2-3 centit, én ott szoktam, ahol magától eltörik, és aztán aztán még egy picit lehántottam róla a szálas részt. Beraktam úgy egy liter vízbe egy kis sóval, két evőkanál cukorral, belefacsartam egy egész citrom levét, és forraltam úgy 10 percig. Aztán kiraktam tányérra, mellényomtam egy nagy adag majonézt, és eltüntettem mind a fél kg-ot. Nem tudom mi lehet benne, de az én szervezetemnek nagy szüksége van rá. 


Csak a kabát stimmel

4 megjegyzés:

  1. Spárga, imádom! Otthon csak spárgaleves szokott belőle készülni (de nem krémleves!), hát az isteni! Itthon pedig csak én szeretem, a többiek fintorognak, nem is tudják mit veszítenek. Nem is baj, mindet én eszem meg! Idén még nem vettem, de most, hogy szólsz, hogy itt a szezon, mindenképpen beszerzem.

    VálaszTörlés
  2. ezt a kabátot lehet látni neten v. valahol egészben? :) már tavaly is néztem az alsó részét, és már akkor is nagyon kíváncsi voltam rá, naa, muutiii!

    VálaszTörlés
  3. Ez egy 6-7 éves kabát, szóval nem találok róla képet online, és fura módon saját fotóm sincs róla, de ha lesz, akkor majd mutatom. 3/4-es ujjú amúgy, és nagyon vékony, igazi tavaszi kabát.

    VálaszTörlés