2014. április 22., kedd

A szerda az új hétfő

Valahogy úgy érzem, hogy a holnapi erősen Internationonal Fuck This Day (IFTD) nap lesz, de valószínűleg a csütörtök is, és gyanítom, hogy a péntek sem fog kimaradni a sorból. Régen kezdtem hetet ennyire motiválatlanul és nyűgösen, mintha nem is egy egész hét szabadság állna mögöttem, na mindegy. Amúgy a gyerekek ilyenkor egészen könnyen kezelhetőek, mert ők is fáradtak és nyűgösek, és én el szoktam nekik árulni, hogy én is az vagyok, és ez alakít köztünk valamiféle cinkos viszonyt. Mondjuk ez nem segít azon, hogy holnap este 6-ig tanítok, és az illetékesek be fognak jönni megnézni az egyik órámat (pont holnap, basszus), amire a biztonság kedvéért nagyon komolyan rákészültem, és életveszélyesen megfenyegettem az aktuális osztályt is, hogy viselkedjenek. 

Mindenesetre holnap a reggelt egy 20 perces zuhannyal fogom kezdeni (bocs, Földanya), a világ leglazább, legszínesebb cuccait veszem fel, megpróbálok valamit kihozni a hajamból, lesz finom smink, cicaszem, meg illat, hátha mindez a körítés elvonja a figyelmet a hullafáradtságomról. Mondjuk nem tudom mit nyüszögök, mások szerintem pont ugyanennyire találják majd nehéznek holnap reggel, hogy bevonszolják a feneküket a munkahelyükre. 

Mindenesetre én most azonnal alszom. Ez meg itt a holnapi nap során megivott kávémennyiségem:

elisandra
Jó éjt! 

Update: Vajon aludtam-e bármennyit? Á, minek? Happy IFTD!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése