2014. május 28., szerda

Az élet kegyetlen


  • A vizslás fiú vizsláját tegnap nagyon megtépte egy harci eb, akinek ráadásul a gazdája is jelen volt. Rémálmom. Én emiatt eldöntöttem, hogy soha többé nem megyünk sétálni, maximum itthon dobálom az ebnek a labdát. Mennyire durva, hogy ilyesmi megtörténhet? 
  • Olyan cukker romantikus álmom volt, amiben egy random kutyasétáltatás közben megismerkedtem álmaim pasijával (ah), de még azt is kifejtette nekem, hogy szabadidejében mindent megszerel otthon - mert én persze olyan pasit álmodok magamnak, aki apukámnak is megfelel (WTF?). Aztán persze pont, mikor az izgalmasabb részek következtek volna, felébredtem. Nyau.
  • Ma 5-kor kellett kelnem. 
Mindezeket kompenzálandó a cicás ruhámat vettem fel. 




Amiben eléggé Scarlett Johanssonnak érzem magam: 


11 megjegyzés:

  1. Szegény kutyus, remélem meggyógyul...ez nekem is egy állandó félelmem, de mivel nincs kert, muszáj sétálni. Viszont nagyon figyelek álladóan, hogy még időben fel tudjam kapni a kis mopszomat, megvédem bármi áron.
    Ez a cicás ruha pedig eszméletlen jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze én is csak vicceltem, mi is sétálunk továbbra is. :) Köszi!

      Törlés
    2. Én amúgy gyűjtöm a cicás cuccokat, de ez a ruha tuti nem jönne rám sajnos, úgyhogy maradok nagyrészt a pólóknál-táskáknál. Egyszer már le kellene mindet fényképeznem és összeszámolni, meg feltenni őket egy blogba :)

      Törlés
  2. wow - mármint a ruhának
    kutyus :'(

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást a kutyusnak!
    Tök jó ez a ruha! Tegnap rajtam is cicás póló volt:) /Pedig én már öreg vagyok hozzá, de nem érdekel/

    VálaszTörlés
  4. úúú, honnan van ez a cicás ruhaa?

    VálaszTörlés
  5. Mangoban volt, két éve, ha jól emlékszem. Nekem is szerelem volt, de rajtam sehogy nem állt persze :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy mondja Tisss, Mango, de legalább 3 éve. Ha nem több.

      Törlés
  6. Lehet tudni hogy van a kutyus?

    VálaszTörlés
  7. basszus, most persze nincsenek ilyenek a mangoban :( csudijó ruha! :)

    VálaszTörlés
  8. én most egy erős paprikásba zúgtam bele a taily weilben vagy mi az, pedig nem szeretem azt a boltot, de olyan cuki volt.

    VálaszTörlés