2014. május 18., vasárnap

Az új kedvenc sütim, vagyis a Fahéjas Tejes Pite á la Büfé Budapest

Nézegettem pénteken a régen elmentett linkjeimet, különös tekintettel a gasztro-részlegre, és találtam egy olyan süti receptet a Büfé Budapesten, hogy már a címétől összeszaladt a számban a nyál, de szó szerint, nem véletlenül mentettem el annak idején, gondolom már akkor is ilyen hatással volt a nyálelválasztásomra. Mivel épp nyűgös és kedvetlen voltam, anyu meg szokott hétvégén valamit sütni, megkértem, hogy süsse ő meg nekem, persze a bevásárlást én intéztem hozzá. Közben a keze alá dolgoztam, szóval legközelebb már nekem is menni fog, de elsőre olyan jó volt így együtt, mint szombat délelőtti program. Ami pedig az ízeket illeti, könnyű, puha, vaníliás, tejes krém roppanós fahéjas-cukros lapocskák közt, tészta nuku - azt hiszem, ezentúl ez lesz a kedvenc sütim*. 



Ha ismeritek a portugál sütit, a Natast, engem arra emlékeztet - de talán nem túlzok, ha azt mondom, még finomabb is annál. Ajánlom kipróbálásra!

3 megjegyzés:

  1. ez a tejes pite az én sajttortám...

    VálaszTörlés
  2. ki fogom próbálni, de ez valamiért képzavar az eredetihez, vagy a görögnek hívott bougatsahoz képest, amit Görögország északi részén készítenek. a tésztát óriásira nyújtják, meg össze-vissza pörgetik, mint a pizzatésztát, aztán kemencében kisütik, valahogy totál réteges-leveles lesz az egész és ezt vágják szeletekre és raknak rá pl csokiöntetet. én így láttam.
    semmihez nem tudom hasonlítani, függővé tesz :) majd megpróbálok ismerőstől receptet szerezni és elküldöm!
    ez olyan túrós sütihez fogható?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, elfelejtettem erre válaszolni. :S Szóval kíváncsi vagyok arra a sütire is, küldd a receptet! Ez meg nem túrós, inkább vanília pudingosnak képzeld. Majd írd meg, ha megsütötted!

      Törlés