2014. május 31., szombat

Might not make any sense

Na most még én is kénytelen vagyok elismerni, hogy teljesen elhanyagoltam a blogomat mostanában. Én, aki a termékenyebb időszakaimban naponta 3 posztot is legyártok, szerdán írtam utoljára érdemben. Ma egyébként annyira nem rémlett, hogy miről is írogatok mostanában, hogy megnyitottam a saját blogom, hogy mi is történik itt, nincs-e új poszt, és meg kell hogy állapítsam, hogy ha én nem szánom rá az időt, és filozofálgatok itt lelkesen, meg töltöm fel a színes kis fotóimat, akkor senki más nem ír bejegyzést, maguktól meg végképp nem születnek szösszenetek, milyen meglepő. Lehet, hogy bérbloggereket kellene alkalmaznom, akik szórakoztatnak titeket virtuálisan, addig is, míg én az igazi életemmel foglalatoskodom vadul. Na látjátok, én arról is tudok bejegyzést írni, hogy nem írok bejegyzéseket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése