2014. május 5., hétfő

Monday, Monday

Annak ellenére, hogy hétfő van, kivételesen szeretem a mai napot, mert

  • fel vagyok töltekezve még a hétvégi pihenéssel meg a tegnapi bringázással
  • bár mennem kellett 8-ra a suliba, az érettségik miatt nincs tanítás, csak dolgozatokat javítottam, kávéztunk meg beszélgettünk
  • 10-kor hazajöttem, hihi
  • voltam Jude Lawnál, ránézett a fogaimra, és cukiskodtunk
  • vettem epret, ami leginkább szamóca kinézetű, és mézédes
  • kaptam anyukámtól szív alakú Milkabonbont
  • évek óta először benéztem egy turkálóba, és kb 30 másodperc alatt megtaláltam a világ legszebb, legcukibb, legmolnárilonkásabb ruháját pont a méretemben, és egymáséi is lettünk rögtön
  • süt a nap 
  • még jön 1 db diákom, aztán séta a városban és a Dunaparton Mr. Blökivel (akinek már van időpontja a kutyafodrászatba, szóval jövő héten már tavaszi-nyári kollekciót kap, bár ő ezt még nem tudja)
  • salit csinálok vacsorára, tegnap annyira finom hozzávalókkal tömtem meg a hűtőm, mmm
  • este pedig vár a Trónok harca és a Mad Men.
Soha rosszabb hétfőt!

elisandra

6 megjegyzés:

  1. ruháról KÉPETTTTTT!
    plíz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó, hát nem megy az olyan gyorsan, mi vagyok én, fesönblogger?:)

      Törlés
    2. Majdhogynem :) lakberendező-gasztronómiai-fashion Bloggerina.pont

      Törlés
    3. csigusz :D

      Törlés