2014. június 29., vasárnap

Bonjour!

Egyszer régen már mutattam ezt a csodás párizsi lakást, de most belefutottam megint, hát tessék. Amikor először megláttam, egyből az jutott eszembe, hogy ennek a lakásnak a tulajdonosának az ízlése tökéletesen megegyezik az enyémmel, lehet, hogy ő a francia altergóm. Pont olyan, amilyennek én szeretem a lakásbelsőket: színes, játékos, eklektikus, otthonos és nagyon kényelmes. Imádom ennek a kuckónak minden szegletét. Ha nem mutattam volna még képeket, és azt mondanám, hogy tessék, itt lakom, elhinnétek, nem?

Lenne kedvem Párizsban élni egy kicsit.














Színkódos könyvespolc!!!

Ó, ez a cipőtartó! Óóó ezek a cipők! 


Na ő Eleonore, a párizsi molnárilonka.

A mesés kis lakást a designsponge.com-on találtam. 

6 megjegyzés:

  1. Simán ő a francia hasonmásod. :-) És az a cipőtartó, óóó.

    VálaszTörlés
  2. awww. a cipők nekem is kellenek de a lakást is imádom!

    VálaszTörlés
  3. Es mennyi Totoro! Jo lenne az a kaveskanna....

    VálaszTörlés
  4. tökéletesen :) bár a nyerstéglán és a megtépázott fotelen egy picit meghökkentem :))
    ez kicsit más, de ez is annyira te vagy szerintem :)
    http://szogletesaranyhal.com/2011/10/13/egy-ilyen-konyhaban-nem-tudsz-morcos-lenni-regge/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a nyerstégláért én ölni tudnék, imádom! van egy mappám, amibe elmentem a nekem tetsző lakásbelsőket, és a 90%-ukban van ilyen fal.

      A konyha is nagyon tecc, köszi!:)

      Törlés