2014. június 19., csütörtök

Buzi T-Mobile

Maradjunk annyiban, hogy a telefonom eddig csak bosszúságot hozott. Illetve nem is a telefon, neki szegénynek semmi köze ehhez az egészhez. Meséltem, hogy kedd délután aktiváltattam egy L-es internetcsomagot a telefonra 1G forgalommal, amit olyanoknak ajánlanak, akik nagyon sokat használják, és képeket is töltögetnek ide oda: ah, c'est moi. Külföldön is ekkora csomagot használtam, és a részletes számlán látszott, hogy egy hónap alatt a közelében sem jártam az 1G-nak soha. 

Aztán az volt, hogy szerdán délutánig az érettségin ültem bent (legújabb hobbim, nagyon érdekes, rengeteget tanulok belőle, plusz jövőre fogok vizsgáztató fejtágítást tartani a nyelvszakos kollégáknak, mert nagyon sok a hiba, meg fel is kértek rá), akkor ugye nem használtam, itthon voltam délután, ahol van wifi, meg nem is telefonozok itthon, hanem a számos többi kütyüt használom, majd Budapestre befelé tartva jött egy sms, hogy az adatforgalmam túllépte a csomagban foglalt havi mennyiséget. W T F???? 1G 1 nap alatt, úgy, hogy kb nem használtam? Nem frissítettem, nem hallgattam online rádiót, nem töltöttem fel-le semmit. Impossible.

A bajom, hogy 2 T-s helyen jártam (T-mobile és T-Pont), a vállukat vonogatták, és megpróbáltak rábeszélni ilyen-olyan előfizetős csomagokra (nekem dominós kártyám van, mert eddig benne volt a pakliban, hogy veszek telefont, és ahhoz előfizetést, amúgy se telefonálni, se sms-ezni nem szoktam), amiben több G adatforgalom van (havi 3G, ami ezek szerint nekem 3 napig fog tartani?), de amúgy nagyon drágák, és szinte alig adnak kedvezményt. Sehol nem néztek bele a részletes számlába, mondván, ez van, előfordul, elfogyasztottam az 1 G-t 1 nap alatt, az ő rendszerükben nem lehet hiba (pedig gyanús, hogy nem kaptam a csomag aktiválásáról sms-t). Olyan ideges vagyok emiatt, hogy azon gondolkodom, hogy szolgáltatót váltok. 

Tudom, borzalmasan unalmas volt ez a poszt, de nekem ilyen 21. századi problémáim vannak, és szerintem egy nagyon tipikus magyar szolgáltató-hozzáállást demonstrál a szitu. Az életem többi része hál'istennek nem ilyen tragikus, sőt, majd mesélek arról is.

7 megjegyzés:

  1. jaj velem is ugyan ezt csinálják, hogy küldik az sms-t, hogy túllépted barátocskám, pedig külföldön lakom, és ki van kapcsolva. aztán meg átraknak a legkisebb csomagra, hogy "spóroljak" aminek persze a legmagasabbak a percdíjai.

    VálaszTörlés
  2. Lépj be egy flottába! Úgy éri meg a legjobban. Én tudok ajánlani (ismerősé), de az Telenoros.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, valószínűleg ez lenne a megoldás, mondjuk a számmegtartás miatt jobb lenne T-s.

      Törlés
  3. kérj részletező számlát, nézzék meg az adatforgalmat, ne hagyd magad, mert egy gigát csak akkor tudnál elhasználni egy nap alatt, ha kb youtube diszkóztál volna folyamatban.
    a lényeg, h ne hagyd annyiban. nekem is egy gigám van, és csak akkor léptem át, mikor itthon nem volt wifi és nyomkodtam csomót, de akkor is csak pár nappal hónapforduló előtt, plusz akkor Szigeten is voltam, és ott se volt ugye wifi, és sokat használtam. ha szóval tökre ne reális, h egy nap alatt ilyen használat mellett bárhogy elérd az 1 g-t

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. teljesen igazad van, jobban kellett volna nyomulnom, csak sajnos siettem. vissza fogok menni.

      Törlés
  4. ne hagyd magad, minden szolgáltató (nem csak telefon) nagy b*zi ilyen téren!

    VálaszTörlés
  5. T akármivel annyi meccsünk volt már, istenem. Tényleg ne hagyd magad, kérj részletes számlát, 1 G baromi sok, kizárt, hogy elhasználtad volna.

    VálaszTörlés