2014. augusztus 14., csütörtök

Na tessék

A határozottságomat és következetességemet elég jól jellemzi, hogy a tegnap esti poszt megírása után pontosan 2 órával már a Szigeten sodort a tömeg. Úgy voltam vele, hogy fuck this shit, mindjárt vége a nyárnak, 1 hét múlva válás és suli, én most mindent megérdemlek, úgyhogy bedobtam néhány cuccot a kis piros hátizsákomba, felvettem a szép, virágos ruhám, bakancsot húztam, parfümfelhőbe burkoltam magam és már indultam is. Ivory már ott várt, végigcsapattuk az éjszakát, a Clean Bandit iszonyú jó volt, csak a hangosítás volt trágya, majd pörögtünk és táncoltunk, és az még megvan, hogy Ivory megkérdezi, hogy mikor indul az első vonatom, és sajnálgat, hogy reggel ötkor, és aztán a következő kép, hogy reggel öt óra van, világos, mi meg még mindig nagyban táncolgatunk mindenféle vállalhatatlan zenékre random fesztiválozókkal. Hiányzott a Sziget, jó volt megint belecsöppenni, de most egy darabig nem fogja kívánni a szervezetem a bulit meg a tömeget. 

3 megjegyzés: