2014. augusztus 16., szombat

So long, summer

Ma Franciakulccsal (<3) vacsiztam, majd szétfagytunk a teraszon, ahol ültünk, és már reggel is nagyon szeptemberi volt a levegő. Még remélem lesz néhány meleg, nyárvégi nap, de kezdek megbarátkozni a gondolattal, hogy itt az ősz. Feltöltődtem, tele a szervezetem napsütéssel, könyvekkel, fröccsökkel, bulikkal, barátokkal, vízparttal, mozgással és gyümölcsökkel, és már kívánom is a rendszert, a munkát, a kihívást. Lehet szidni a tanári pályát, de a nyári szünet szerintem megfizethetetlen, imádtam minden percét. 

Panka plüsskutyáját úgy hívják, hogy Sötét Barlang
Uzsi
Budapest reggel 6-kor, a Szigetről hazafelé tartva. Szeretem ezt a hangulatot.
Itthon mindig mezítláb. Ő meg azt mondta, hagyjam még aludni.

Olyan jó, ha az embernek van egy 4 éves unokahúga, és mindenféle baromságot vehet neki:).

4 megjegyzés:

  1. PEZ cukorka, gyerekeskedésünk, mindenkié! :)

    A plüssnyúl neve érdekes, de azért kreatív név, jobb mint, ha Helló Nyuszi! lenne. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szövegértési problémáim vannak fáradtan úgy néz ki. :)
      De akkor is kreatív név.

      Törlés
  2. Én is <3 ! Remélem, nem miattam lettél ebolás!!!

    VálaszTörlés