2014. október 26., vasárnap

Túl sok kolbász

Már nem tudom hol olvastam a pms-ről (amim nekem az ovulációm környékén is van), talán valamelyikőtöknél, vagy valami pinterest idézet volt talán, hogy az a baj vele, hogy tisztában vagy vele, hogy a hormonjaid játszanak veled, és mégis attól rettegsz, hogy ez az igazi személyiséged. És hát tényleg, elképesztő. A másik, hogy amikor az ember egyedül van, akkor elvan a kis gondolataival, nincs nagy baj, de hogy ha egy férfiember is van melletted, akkor értelemszerűen vele lesz mindenféle bajom, hisztim. Ma reggel például túl sok kolbászt szeletelt a reggelihez, és ezen azóta nem tudom túltenni magam, remélem érzitek a helyzet komolyságát.

mateja kovac - etui

8 megjegyzés:

  1. ezzel teljesen azonosulni tudok sajnos. a kolbászból nálunk speciel nincs gond, mert vegák vagyunk, de ilyenkor minden apróságon képes vagyok én is órakig rugózni, miközben magam számára is idegesítő vagyok :(

    VálaszTörlés
  2. nekem anno az tűnt fel, hogy mintha a nagyon durva veszekedéseink havonta ismétlődnének... :D túlreagálás level 1000. tényleg rémes..

    VálaszTörlés
  3. egy ezzel kapcsolatos reklámban azért ordít a nőci, mert középen nyomta meg a pasija a fogkrémet :D

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom, van-e rá hatékony gyógyszer, de a D vitamin csepp vagy a ligetszépe kapszula enyhiti a tüneteket.

    VálaszTörlés
  5. Én úgy vagyok ilyenkor, hogy annyira felidegesítem magam, hogy tudom, hogy össze fogunk (illetve csak én, mert ő nem is érti mi a bajom) veszni. Van, hogy figyelmeztetem is előre, hogy PMS vagy félidő :D

    VálaszTörlés