2014. december 30., kedd

Talent

Megkaptuk karácsonyra a MENÜ című vadiúj magyar szakácskönyvet*, amit amúgy majdnem megvettem magamnak, és amiben 22 menő, de kevésbé ismert kreatív gasztro- és nemgasztro arc (szóval nem ilyen celeb-szerű chiliésvanília szint, hanem sokkal undergroundabb történet) mutatja be a kedvenc receptjeit, mindezt olyan gyönyörű fotókkal illusztrálva, nem csak gasztrofotókkal, hanem meseszép hangulaképekkel, hogy én is ilyen fotókat akarok magamról, amint főzőcskézek itthon nyáron a színes kis ruháimban, magam elé kötött piros pöttyös kötényben. Majd izzítom a pasimat, szerintem hajlandó lesz ilyesmire.

klikk

Na, és kérdem valamelyik nap a pasimtól, hogy mit főzzünk, és mondja, hogy mondj egy oldalszámot, és ahol kinyílik, azt megfőzzük, mondom jó, akkor legyen a 122. oldal, remélem a gyömbéres-csokis macaronnál nyílik ki (különben is, a macaronos csajt pont ismerem). És itt nyílt ki: 


Awww? Persze nem lett sült kutyafül vacsorára, pedig elég jól el vagyunk látva itthon belőle, és hát úgyse használják semmire. És még az jutott eszembe a szakácskönyvet nézegetve, amiből ez (a számtalan közül az egyik) kedvenc fotóm:


klikk
hogy milyen tök jó (lehet) valami kreatív, sikeres projektnek a részese lenni, és milyen jó látni, hogy mennyi ilyen szuperség van itthon. Megnéztem pár designvásárt is karácsony előtt, és hát wow. Rengeteg tehetséges ember van körülöttünk. Én olvastam egyszer valahol, hogy nagyobb bűnt az ember nem követhet el, mint hogy elvesztegeti az Istentől kapott tehetségét - Isten, vagy nem Isten, a gondolat lényegével egyetértek. És ezért én is teszek fogadalmat 2015-re, mégpedig hogy lesz sok zene, munka, és rocksztár leszek (fát nevelek). Megígérem magamnak. 

*olvasom amúgy azóta, hogy eladták az összes példányt belőle. 

6 megjegyzés:

  1. Czeizel Endre írja, hogy hazánk legnagyobb természeti kincse a tehetséges ember, jobban szétnézve (a múltban is) ez tényleg így van.
    és szupernek néz ki ez a könyv :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, ezt a könyvet én is néztem, de már túl késő volt felírni a kívánságlistámra. De akkor ezek szerint megéri. Mondjuk szerintem bármi megéri, amiben kutya van <3

    VálaszTörlés
  3. (jó, rájöttem, hogy csak google fiókkal tudok kommentelni, mást nem enged nekem mostanában a blogspot. De nem csak nálad, máshol sem :(((( )

    VálaszTörlés
  4. Kedvet kaptam... Tehetségesnek lenni... Akarom mondani, a könyvet lapozgatni.

    Hosszan néztem a kezeidet... Basszuskulcs, mi van velem? Engem még az a fotó is elbűvöl. Igazi Ilonkás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De cuki vagy, de azt a képet nem én csináltam, nem az én kezem, a kép alatti linken megtalálod.:)

      Törlés