2015. január 14., szerda

Helyzetjelentés

Szürke, szemergős, barátságtalan, januári idő van, az előbb kinéztem az ablakon, és egy csinos, fehér, rövidszőrű kutyus és a gazdája is fülüket-farkukat behúzva siettek letudni a sétájukat a reggeli permetben. Nagyon fáj a torkom (a vírus terjeszkedik), és lelkiismeret-furdalásom van, hogy nem dolgozom, ezt mondjuk azonnal el kellene engedni. Ma úgy tervezem, hogy rengeteget alszom, olvasok, tervezgetek, sok-sok teát iszom, és igyekszem nem agyalni. 

  • Örülök: ...egy ideje ültem már egy könyvön (talán már meséltem, hogy van egy ilyen fogadalmam, hogy nem hagyok félbe könyvet), John Irving: Garp szerint a világ című könyvét most olvastam először, nem is tudom hogy nem került az egyetemen a kezembe. Sőt, a filmet sem láttam, pedig nem más, mint Robin Williams benne Garp. Izgalmas, néhol vicces, de leginkább nyomasztó, nagyon hosszú, súlyos regény, "posztmodern rémmese", hogy a fülszöveget idézzem, benne a főszereplő író novelláival (imádom az ilyesmit), nem az a típus, amiből elalvás előtt elolvasol 10 oldalt, hogy szebbeket álmodj. De a szünetben volt időm olvasni, néhány napja befejeztem, és nagyon tetszett, de az is jó érzés, hogy vége - tudom, furcsa ellentmondás, a nehéz témájú könyveknél szoktam ezt érezni néha. És új könyvbe belefogni is nagy öröm, és itt van nekem a gyönyörű, piros Murakami (The Elephant Vanishes avagy Köddé vált elefánt, mennyivel szebb a magyar cím...), amit a Mikulás hozott.
  • Szomorú vagyok: ...a tegnap délután miatt. Az is eszembe jutott, hogy vissza kellene csinálni, persze nem kell, nem is lehet, így lesz jó, pozitív hatása lesz a szakításnak, előre mozdít. De most nagyon rossz érzés, hogy fájdalmat okoztunk valakinek. Bele sem merek gondolni, hogy hogy érzi most magát.
  • Alig várom: ...hmmm... Most nincs pasim, én itthon gyógyulok, ő Budapesten intézi a dolgait. Tegnap este randiztunk 2 órára, meséltem neki, vacsiztunk, aztán jöttem. Hiányzik, várom, hogy a karjai közé bújjak.
  • Izgatott vagyok: ...mert a pasim segít, és nekiállunk új honlapot készíteni a zenekarnak, az ilyesmi mindig nagyon izgalmas!
  • Bárcsak: ...meggyógyulnék mondjuk holnapra.
  • A szememnek: ...lement a Girls új évadának első része, és állítólag zseniális. Délután megnézem!
  • A füleimnek: ...tudtátok, hogy ha az embernek fáj a torka, nem szabad zenét hallgatni, mert az ember (különösen egy énekes) automatikusan, hangtalanul dúdol vele, és nem tud pihenni a torka, a hangszálai? Úgyhogy most nem hallgatok zenét, rádiót sem.
  • Hangulat: ...beteg, gyógyulós, csendes, macskasimogatós, kicsit magamba fordulós.

6 megjegyzés:

  1. Girls én is meg akarom nézni :)
    Honlapkészítés izgi... nekem most összeomlott a honlapom és tegnap estére eléggé kiborultam és az éjjel meg alig aludtam, mert arra jutottam, hogy fuck this shit, velem nem lehet kiszúrni, akkor ha már vacakolni kell vele, akkor legyen egy új honlapom :) Izgi-izgi az ilyesmi tényleg, báááááááár, jó fárasztó is egyben.

    És jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. A Murakami könyveknek olyan különleges varázsa van.
    Jobbulást és jó pihenést! :)

    VálaszTörlés
  3. a Girls új része tök jó, csak ne egyél közben mert tuti jön egy szexjelenet :D

    egyébként azt szerettem volna kérdezni, hogy ezeket a bútoros kollázsokat is polyvore-on csinálod?

    VálaszTörlés
  4. Igen, polyvore, van egy csomó lakberendezős cucc is.

    VálaszTörlés
  5. A Garp nagyon súlyos...alig birtam átvergödni rajta, pedig elvileg szeretem a nyomasztó könyveket.A film se sokkal jobb szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is gyanús volt, hogy milyen lassan haladok vele, de ezek szerint nem velem van gond.

      Törlés