2015. március 30., hétfő

Epres Pavlova

Csütörtökön délután voltunk a Solinfo Caféban, ami a Wesselényi utcában van (6 szám), és egy design lámpabolt kávézója. Nagyon szép hely, modern, letisztult, ötletes, és persze gyönyörűek a lámpák, nekem New York ugrott be róla, ott voltak ilyen stílusúak a helyek. De a lényeg, hogy valami sütit szerettem volna enni, körülnéztem a pultban, és a legnagyobb meglepetésemre volt Pavlova, ami legkedvencebb sütim a világon, pedig életemben eddig csak kétszer ettem. Annyira finom volt, hogy kaptam még egy szeletet, pedig nem vagyok egy telhetetlen típus. Könnyű, roppanós sült hab, rajta tejszínhabb, a tetején pedig vastag eperszeletek. Ha arra jártok, üljetek be egy szeletre a kedvemért. De komolyan:).

2 megjegyzés:

  1. Ha majd egyszer betérek végre egy cukrászdába, biztosan ilyet fogok kérni! :)

    VálaszTörlés