2015. március 9., hétfő

Görkoris Ilonka

És a legfontosabb a hétvégével kapcsolatban, hogy újra elkezdtünk görkorizni, és már egészen ügyesen megy. Annyira lelkes vagyok, hogy legszívesebben le sem venném. Szinte egész hétvégén kint lógtunk a téren, itt mellettünk, a kutyasétáltatós parkban a blökikkel, bár ők meglehetősen megnehezítik  terepet, meg voltunk a főtéren is, ami azért az én koritudásomhoz komoly kihívás volt. Jutalomképp beültünk a helyi luxuscukiba, a Desszertszalonba, ahol kaptam rózsaborsos meg sós karamellás macaront, úgyhogy utána megújult energiákkal tudtam suhanni a nyolc kicsi keréken. És képzeljétek, még egyetlen egyszer sem estem el. 

Arra számítottam, hogy az unokaöcsim lesz a görkoris-társam, de kiderült, hogy ősz óta kinőtte a koriját. Úgyhogy nekiadtam az enyémet, amit apu szerzett valahonnan, és egy darabig majd közösen használjuk, aztán majd veszek magamnak egy másikat. Kell nekem egy görkori, szerintem nagyon jól meg fogok tanulni, és úgy tervezem, hogy az egyik kedvenc hobbim lesz.


1 megjegyzés: