2015. május 5., kedd

Pics, or it didn't happen

Azt szoktam mondani, hogy olyan helyen lakunk, hogy innen nem vágyódik el az ember nyaralni (na jó, néha de), mert olyan, mintha mindig nyaralnánk. És most indul az az időszak, amikor ez tényleg igaz lesz. Már most gyönyörű a környék, én pedig májusban már le szoktam járni napozni a Duna-partra, szóval jöjjön csak a meleg, a jó idő. Lett volna még egy csomó fotó, csak sajnos nem tudok fényképezni, és itthon derült ki, hogy mindent túlexponáltam. Nem baj, majd belejövök. Az utolsó képen a blöki látható, aki legalább annyira utálja a szelet, mint én, mert össze-vissza fújja a bundáját, és még annyit sem lát, mint szokott. Egy héten belül viszem kozmetikushoz, és újra kiskutya lesz belőle. 





1 megjegyzés:

  1. Na kíváncsi vagyok a te pulid milyenre nyíródik, a mienknek a szőrét mindig centisre letolom és nagyon mulatságosan néz ki tőle :) De borzasztóan megkönnyebbül és jóval magasabbra ugrik utána! :D

    VálaszTörlés