2015. június 19., péntek

A dinnyés, virágos füles

Talán emlékeztek, hogy kaptam régebben egy magyar cégtől, a Pixeltől egy fülhallgatót, majd később egy bluetooth-os wireless hangfalat (az utóbbit sajnos vissza kellett adnom), cserébe azért, hogy lőjek fotókat, amiket ők itt-ott felhasználnak. Az IG-n tetszettek meg nekik a fényképeim, szóval ti is kattintgassatok bátran, hátha ti is kaptok mindenféle szupi dolgot. 

Most megint kaptam valamit, méghozzá egy nagyon jó minőségű V MODA fülest (klikk), olyat, amilyet profi dj-k is használnak fellépéseken (de tényleg, utánaolvastam, és Avicii és tsai), csak én a kisebb, csajosabb kistesóval barátkozhatok össze a nyáron (őt is vissza kell majd adnom, hüpp). Én ugyan nem keverek benne zenéket a színpadon, csak a Duna-parton, a budapesti csavargások közepette, meg bringázás közben szoktam benne zenét hallgatni (meg telefonálni, ugyanis mikrofon is van benne). Kinek a pap, kinek a papné. 

Most itt nem tudom visszaadni nektek, mennyire lenyűgözően szól, de talán sokat elárul, hogy még akkor is fel szoktam rakni a fejemre, ha Candy Crush Soda-t játszom, had csilingeljenek a fülembe a cukorkák, meg a cuki Párizs-hangulatú muzsika. Szóval odáig vagyok, meg vissza. Nekem a füles külsőre nem annyira tetszik, ez a gamer kategóriájú fülhallgatókra hajaz, én pedig jobban szeretem a filigránabb, hipsterebb, kimondottan utcára tervezett darabokat, de kompenzál a hangminőség, plusz amikor rajtam volt, többen is kérték, hogy megnézhessék (pasik, persze), mert hogy lejön róla, hogy komoly cucc. Tényleg az. Ráadásul összehajtható, van hozzá egy szuperpraktikus kis tok, amiben behajítható a táskába, és én úgy emlékszem, hogy törhetetlen, és örök gari van rá, bár utóbbival kapcsolatban valamit tutira félreértettem.

Az első két fotó már el is készült (és még lesz egy csomó), elküldtem nekik, és nagyon lelkesedtek, szóval remélem mindenki boldog lesz - én tutira.





7 megjegyzés:

  1. Megertem a fules ceget, hogy birjak a fotoidat. En is birom!

    VálaszTörlés
  2. Ilonka én 2 hét múlva megyek Vácra és nagyon szeretnélek megismerni. Nőből vagyok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves tőled, de te találkoznál valakivel, akiről az égvilágon semmit nem tudsz, csak annyit, hogy nő?:)

      Törlés
  3. Ilonka, én két hét múlva megyek feléd, kissé őrült vagyok, néha küzdök a mumusokkal... :)


    Amúgy ezeket a képeket úúúgy szeretem, megnyugtatnak.

    VálaszTörlés