2015. július 21., kedd

Movies

Tegnap voltunk moziban, keveset tudtunk a filmre koncentrálni, mert még teljesen meg vagyunk bolondulva egymás közelségétől, az élménytől, hogy ott vagyunk egymásnak. A Rio, szeretlek című filmet néztük meg a Kinoban, ez a Párizs, szeretlek, meg a New York, szeretlek sorozat következő része, 10 rövid epizód a szerelemről, szeretetről nagy rendezőktől, nagy, meg teljesen ismeretlen színészekkel. Persze a Párizsos a legjobb, de ezt is elvitték a bossa novák, a mesés helyszínek a színészek meg az édes történetek. Aztán ott aludtam nála, majd hazajöttem, mert otthon volt programom, most megyek vissza Budapestre, mert a barátnőimmel találkozom, aztán vele. Közben csordogál a melleim közt az izzadság - kénytelen leszek bevallani, hogy ez a kánikula már nekem is sok, főleg ilyen kanosszajárás mellett. 

Egyébként a vizslás fiú ma reggel megint írt, felajánlott 3 programot estére, hogy válasszak. El kellene mondanom neki, hogy bepasiztam, mert minden nap nyomul, én meg pattintgatom le különböző mondvacsinált indokokkal. Egyem a tökéletes időzítését.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése