2015. szeptember 16., szerda

Surprise!

Kéthetente van egy szerda, amikor csak a 4. órára, azaz 10:50-re kell bemennem a suliba, mondjuk utána a 8. óráig vagyok. Ez a nap ma van. Örültem, hogy van egy fél szabad délelőttöm, felkeltem fél7-kor, csináltam zöldséges rántottát, facsartam grapefruit levet, sétáltam a kutyával, edzettem karra és vállra, mert tegnap edzésen főleg altestre dolgoztunk, kicsit készültem az óráimra, kitakarítottam a konyhát, a wc-t meg a fürdőszobát - hihetetlen, hogy 4 óra mennyi mindenre elég. Aztán biciklire ültem és bementem dolgozni. 

Már útközben gyanús lett, hogy mennyi diákunkat látom szembejönni. Aztán bementem, és kiderült hogy csőtörés van a suliban. Csak az első 3 órát tartották meg, ami nekem nem volt, ugye, a többi elmarad - annyira tökéletesen tudok időzíteni. És holnap sem lesz tanítás, a péntek majd kiderül. A holnapi napot valamelyik szombaton rövidített órák keretében be kell majd pótolni, de én az élj a mának filozófia lelkes, hithű, megingathatatlan követője vagyok, így ez most jelenleg egyáltalán nem hat meg. 

:)

4 megjegyzés:

  1. Ah, ez az ajándékba kapott idő a legjobb. :-)

    VálaszTörlés
  2. Az, hogy ez a két szabadnap éppen az igazi nyár utolsó 2 napjára esik, csakis a véletlen műve lehet :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A csőtörés nem az én lelkemen szárad, becsszó!:)

      Törlés