2015. szeptember 23., szerda

Waltz

November végén lesz a suliban a szalagavató, és a gyerekek most kezdik el tanulni a műsort, a táncokat. Ezt a kavarást én nem bírom követni, melyik osztály hány táncot táncolhat, két osztálynak közösen kell keringőzni, mert nincs annyi idő, hogy minden osztály keringőzzön  ÉS osztálytáncoljon, de a másik osztályban túl sok pár van, és ha együtt táncolunk, annyi pár nem fér fel a színpadra, ja de ők nem is hajlandóak az én osztályommal együtt keringőzni, meg ők már rég gyakorolnak, akkor döntsön a vezetőség, ja de ők nem szólnak bele, hát basszus, megőszülök. Na mindegy, végül megoldódik minden, minden osztály keringőzhet is, de az én osztályom kicsi, nem mindenki akar táncolni, nincs meg 8 pár, csak 7, de az egyik focista, magas, izmos fiú azt mondja, ő nem akar, de ha én, az osztályfőnök keringőzöm vele, akkor táncol ő is. Az osztály elkezd könyörögni és ujjongni, hogy mennyire jóóó, tanárnő, keringőzzön velünk, én meg egy pillanatra elgondolkodom. Majd magamhoz térek, és megrázom magam, hogy ÚRISTEN, dehogy táncolok. :) Jézusom. Majdnem keringőztem az osztályommal. 

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Jaj nem. Épp eléggé komplikált az életem, nem kell az a plusz stressz.

      Törlés
  2. Nalunk velunk keringoztek a tanarok! :) az osztalyfonok es a helyettes. Össze is jöttek :D

    VálaszTörlés
  3. Pedig annyira el tudlak képzelni, ahogy keringőzöl velük. :-)

    VálaszTörlés