2015. november 20., péntek

Hola!

Szóval wow. Nagyon izgi volt az egész, és hát spanyol, nagyon helyes, és igen, valóban iszonyú vonzó és szexi, a Prezinél dolgozik, egy csomó szuperizgalmas dolgot csinál, az a típusú pasi, akit nagyon szívesen tudnék magam mellett, és komolyan vissza kell fognom magam, hogy ne éljem bele magam a dologba túlságosan.

Csak annyi van, hogy májusban lett vége egy 4 éves kapcsolatának, és azt gyanítom, hogy ő még nem áll készen, csak próbálkozik, egy könnyed valamit keres, carpe diem, azt sem tudja, meddig marad Magyarországon. Én pedig nagyon őszinte voltam vele, amivel van esélye, hogy elijesztettem. Nem baj amúgy, én ennek az élménynek is nagyon örülök, ezek szerint nem fagyott meg a szívem nem vagyok teljesen reménytelen.

5 megjegyzés:

  1. az mit jelent, hogy nagyon őszinte voltál? megmondtad neki, hogy nagyon tetszik és csináljatok rögtön három gyereket?:)

    VálaszTörlés
  2. Akkor őt Józsinak hívjuk, vagy Josénak? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint nem olvasod annalight bloggert, a hoszé név igencsak foglalt, sőt, legendás a bloggerszférában. :)

      Törlés