2016. január 31., vasárnap

A mókusok a mogyorónak örülnek

Na és hát ez az a típusú hétvége, amire nekem szükségem van. Ezek szerint kell nekem

  • kicsi és nagy társaság vegyesen
  • egy kicsi mulatozás, ideális esetben némi zene és tánc
  • kell vendégeskedés
  • kell sokáig alvás
  • nagy vasárnapi reggeli (ma épp serranói sonka, rántotta és Heinz paradicsomos sült bab, úristen, de szeretem)
  • kell némi csavargás a kispulival (note to self: akire nagyon ráférne egy frizuraigazítás és egy fürdetés)
  • kell család
  • kell saláta narancsos kacsamellel
  • meg hurka és kolbász (köszi, anyu)
  • kell délutáni alvás
  • kell vasárnap esti kanapén semmittevés, tévével a háttérben
meg még csomó minden amit nem mesélek el, mert aztán majd azt mondjátok mindenre, hogy tudjuk, olvastuk a blogodban. Meg kellett volna még egy csomó minden, de minden sajnos nem férhet bele. Meg kurvára kellett volna egy nagy bevásárlás, csak arra számos fontos tennivalóm mellett pont nem volt érkezésem, illetve hát ma lett volna, de tudjuk, ezzel mi a gond, és holnap megint a büfében leszek kénytelen tízórait szerezni, de azokat a szendvicseket már úgy unom, ebédelni meg nem tudom, mit fogok, főleg, hogy főzni nem nagyon lesz időm, meg ugye nem lesz mit. 





A jövő hét pedig a lazább hetem, de már most teljesen be vagyok táblázva majdnem minden napra, ezt nem szeretem annyira, de most így januárban februárban elmegy. Kedden meg lesz értekezlet, fogadóóra és szülői értekezlet, este 6-ig bent leszünk, lefixáltunk két edzést, lesz egy csomó különórám, hát, ilyen most az élet. 

Holnap 5:50-kor kelek, hogy legyen időm hajat mosni meg kitalálni, hogy mit vegyek fel, ami kompenzálja a hétfőt, aztán pedig hosszan reggelizni és kávézni. Az mondjuk kissé kellemetlen, mikor csörög az óra, de aztán a hosszú készülődés nekem totál megéri. A legfőbb motivációm reggelente most épp az, hogy vettem fagyasztott meggyet a lidlben, és ébredés után, zuhanyzás előtt felkapcsolom a konvektort a konyhában, felforrósítom a vízzel kevert vaníliás szójatejet a zabkásához, belekeverek úgy 12 szem meggyet egyenesen a mélyhűtőből, szórok rá fahéjat, mikor felforr, elzárom a gázt, és otthagyom fedő alatt pihenni, és mire elkészülök, ott vár a jó meleg, hangulatos konyhám az álmosképű kutyával meg a kissé türelmetlen macskával, a még meleg, illatozó zabkása, amit még gyorsan felturbózok almával és banánnal, és az maga a mennyország. 


1 megjegyzés:

  1. Nem vagyok oda a zabkásáért, de ezt most én megreggelizném nagyon szívesen. :)

    VálaszTörlés