2016. január 23., szombat

So you say you wanna get so high

Egyébként pedig elképesztő, hogy 2 és fél nap mennyire felértékelődik a heti őrület után. Egyáltalán nem mindegy, mivel töltöm a hétvégéket. Azt már régen tudom, hogy nem nagyon éri meg egy durva hét előtt egy nagy buli, mert iszonyúan nehéz visszaszerezni a kipörgött-alkoholba fojtott-eldohányzott-ki nem aludt energiát. A héten alig mentem valahova, és hiányzott már, hogy kimozduljak, ezért egy csomó mindent terveztem. Volt róla szó, hogy ma Budapest lesz, és elmegyünk bulizni, de aztán tökéletesen kielégített a trécselés tegnap, ráadásul az én komfort zónámon teljesen kívül esik a mínusz 10 fok, de komolyan, kinek van kedve kimozdulni ilyen hidegben? Ma pakolásztam, főztem, sétáltam, bevásároltam, van itt ül körülöttem 3 gyerek, úgyhogy végül úgy döntöttem, nem kell erőltetni, jó ez most így. Úgy látszik, ez az év vége-év eleje ilyen most. Viszont úgy várom a tavaszt, mint a messiást.

Ez pedig a nap hangulata, nagyon finom, küldöm szeretettel: 

2 megjegyzés:

  1. Ez -10 fok, baromi jó volt. :) Meg a még mínuszabb.
    A kölykökkel a Tiszán, vagyis az itteni holtágon koriztunk, estünk-buktunk.. rájöttem tudok jég korizni is. :D Menj, menjetek korizni! :))

    A zenei ízlésedben meg sose csalódom, chill ez a zene is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem van korim, de sikerélményem az sosem volt vele kapcsolatban. most meg már sztem életveszély rámenni a tavakra, szóval én kihagyom az élményt!

      Törlés