2016. február 18., csütörtök

Can't wait

Azért a fogorvos (meg a halálközeli élmény) után elmentem még a kiállításmegnyitóra is, ahol barátaink/ismerőseink, fiatal helyi arcok állítottak ki együtt, volt zene (egy zongorista, majd dj), és ezer haverral lehetett találkozni. A kisbarátaim mint ott voltak, és (a botrányosan szar megnyitó után) a csajokkal hatan beültünk a sarokba egy nagy asztalhoz, rendeltünk egy kis Skizót meg kaját, majd annyit nevettünk, hogy már mondtam, hogy nem bííírom tovább. Majdnem mindenki ott volt, akivel a Bánki tó fesztiválon nyaraltunk, úgyhogy felemlegettük az ottani kalandokat, és vágyakoztunk vissza, meg tervezgettük a tavaszt meg a nyarat. Tavaly az volt megbeszélve, hogy senki nem hozza a pasiját, igazi, gondtalan csajbuli volt (illetve az utolsó napra az egyik lány pasija megérkezett, őt ott el is vesztettük). De képzeljétek, azóta már mindenkinek van pasija - rajtam kívül -, úgyhogy idén már közös megegyezés alapján a srácok is jöhetnek. Mindegy, én nem bánom, szeretek én mulatni a srácokkal is, csak szerintem úgy volt az igazi, mert ha ott van a partnerük, akkor nem tudják magukat úgy elengedni a lányok, meg nem együtt leszünk, hanem mindenki húz a pasijához. Persze biztosan csak károgok, meg az irigység beszél belőlem. 

Annyira jó, hogy holnap már péntek. Suli után edzeni megyünk, a további hétvégi tervekkel kapcsolatban pedig megy bennem a dilemma, hogy pihenni, pihenni, pihenni / menni, pörögni, szocializálódni, szórakozni. Sokkal hosszabb hétvégékre lenne szükségem. 

4 megjegyzés:

  1. hosszabb hétvégéket milonkának!!! írjunk petíciót? :D

    VálaszTörlés
  2. Vagy esetleg a szerda lehetne szünnap még, szerintem mindenki sokkal hatékonyabban dolgozni :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nem csak károgsz, az ember tényleg "más" picit, ha ott van a párja is, még a leglazább, legjobban működő kapcsolatra is igaz ez. A csak csajok egy más kategória.:)

    VálaszTörlés
  4. Egy csak csajok buli (és gondolom egy csak pasik is khm) tökmás, mint ahol párok vannak. Ha nem is azt nézzük, hogy ki hova húz, tuti hogy egy csomó téma nem jön fel (exek, szingli rosszalkodások etc.), sokkal kötöttebbek a beszélgetések, stb.

    A hosszabb hétvégére vonatkozó petíciót bármikor aláírom; már többször gondolkoztam azon, hogy simán elosztanám inkább a munkahetet 5 helyett 4 napra (tökmindegy, hogy ilyen áron), csak azért, hogy a hétvége 3 napos lehessen. Én ezen a héten hétfőn szabin voltam, de még így is kitekeredett belőlem a csí péntekre...

    VálaszTörlés